Åben brev til Lars. Pernilles mand

Kære Lars.

Du er en mand der tidligere har stået mig bi, med min vægt da bamserne var små og nu må jeg igen sætte min lid til dig.

Jeg har forelsket mig inderligt i Ingeborg Skjern og jeg kan da ikke bære i mit hjerte at hun ikke skal til et rigtig godt hjem. Dette hjem kan jo kun være dit og Pernilles samt jeres skønne kattes. Der findes da ikke bedre sted for den smukke lille “pige”.

Det forpligter jo at navngive en killing. Der knyttes et usynligt bånd mellem navngiveren og killingen. Jeg fornemmede helt tydeligt dette bånd da jeg sad med Ingeborg Skjern. Så kære kære Lars og Pernille vil I ikke nok give Ingeborg Skjern et godt hjem, nu når jeg ikke kan give hende et???

Kærlig hilsen Mai.

Kære Mai

Tak for tilliden og troen på min godhjertethed - Imidlertid må jeg skuffe dig (og Pernille); fem ER nøgletallet for vores lille flok. Men jeg kunne passende replicere: Hvor mange katte har du egentlig selv? - Det er nemlig min bedste overbevisning, at Ingeborg Skjern ville få lige så gunstige opvækstsvilkår i Nørresundby som her i Støvring.

Med venlig hilsen

Lars

De to skal altså ikke have flere katte - det er jeg sikker på Mai. Det har Pernille altså selv udtalt flere gange. Og jeg tror altså på Pernille. Men er det Lars der er på spil. LARS er det dig, der pludselig vil have flere katte? :? :?

:slight_smile: Tak for håndsrækningen, Mai, som du kan læse - så er “han” ikke sådan at få overbevist og min fornuft, siger mig da også, at 5 er nøgletallet, som Lars skriver… Men ih, altså…bare liiiiige Ingeborg også -ked

Kære Lars.

Jeg er ikke uenig med dig i at Ingeborg ville have fået et rigtig godt hjem i Nørresundby og det er med blødende hjerte at jeg ikke længere overvejer at give Ingeborg Skjern et godt og kærligt hjem.

Det er først i dag MB har fået vores afgørelse om at hverken Ingeborg eller Irma skal flytte hjem til Aslan.

Aslans race og forhistorie, gør at vi har besluttet os for en (doven) brite mere, så desværre og det er virkelig med blødende hjerte, at vi ikke byder Ingeborg velkommen i vores familie.

Netop fordi jeg har haft Ingeborg (samt Irma og Ida) i tankerne og har haft reserveret hende til mig selv, er det mig så magtpåliggende at hun kommer ud til nogle kærlige mennesker og katte. Hvad kan jeg andet end inderligt opfordre til at hun må få et godt hjem i Støvring hos jer.

Lars - jeg giver dig ret i at 5 er grænsen for hankatte, men altså du mangler da lige en lille pige til at fuldende flokken ikke sandt. Prøv lige at se hende: http://www.kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=22579

Hun er da en rigtig “fars pige!”.

May-Britt S.

Nej Pernille og Lars skal ikke have flere katte - men Ingeborg skal da have Lars og Pernille. Det fortjener den skønne pige da!

MB.

Av av. Det er da helt underligt at der står “ledig” ud for mine små nus.

Til Alle.

Det er altså ikke min personlige vægt Lars har rådgivet om :stuck_out_tongue: men min køkkenvægt! Så er den vist sat på plads! -thumbs