Åbent for tilmelding til Haderslev udstillingen 18. og 19. juni

Så er der åbnet for tilmelding til Haderslev udstillingen:
18.-19.juni 2011 i Haderslev Idrætscenter, Stadionvej 5, 6100 Haderslev

Du kan tilmelde på www.jyrakudstilling.dk.

Lørdag: Special show for Briter med specielt Breed BIS! Best In Show kun for briter, forudsat der tilmeldes mindst 50 briter OG mindst 50 øvrige kat. III katte!
Søndag: Special show for Korater

Dommere:
Flavia Capra, I - I, II
Helene Reiter, LI - I, II, III
Eva Wieland-Schilla, CH - I, III, IV
Marie Westerlund, S - II, III
Donatella Mastrangelo, I - III, IV
Linda Knyova, CZ - III
Martti Peltonen, S - II, III, IV
Anette Engvall, S - II
Andreas Woelm, D - I, II
Vores all round dommer har måttet melde fra, vi leder i øjeblikket efter en anden!

18-4: All round dommer er fundet! Ali Wittich har været så venlig at træde til. Så mangler vi bare BRI tilmeldinger i rå mængder, så vi kan få den første kåring af BOB 1, 2, 3, 4 og 5!

Vel mødt i Haderslev!
VH
Susanne

jeg kæmper virkelig!
Jeg ved ikke om jeg skal melde mig som steward-newbie eller om jeg skal udstille… :S

Jeg har skam sat et stort fedt kryds i min kalender den weekend. Det bliver et lækkert afbræk i min eksamensperiode. :thumbup:

[QUOTE=PiaB;579134]jeg kæmper virkelig!
Jeg ved ikke om jeg skal melde mig som steward-newbie eller om jeg skal udstille… :S[/QUOTE]- Nokki siger at du skal komme! :tihi: Ta’ da chancen og prøv at være steward (hvis du kan holde til det, selvfølgelig). Det er også mere SU-venligt.

[QUOTE=PiaB;579134]jeg kæmper virkelig!
Jeg ved ikke om jeg skal melde mig som steward-newbie eller om jeg skal udstille… :S[/QUOTE]
Jeg er sikker på at du sagtens kan klare begge ting på en gang :thumbup:

det VED jeg, at jeg ikke kan…
Hvis jeg skal forsøge mig som steward for første gang, så kan jeg ikke koncentrere mig om at udstille også… Jeg er nødt til at koncentrere mig om en ting af gangen :ups:

Og jeg er stadigvæk høj efter den nok mest fantastiske udstillingsweekend stemningsmæssigt. :tihi: Så jeg overvejer kraftigt om jeg skal tilbringe min fødselsdag i Haderslev som steward.:?
Jeg er ikke helt sikker på at manden synes det er den helt rigtige måde at jeg vil fejre det på. Men jeg kunne godt finde på det :høhø:

Jeg springer over denne gang, for skulle gerne have små mislinger til den tid :inlove:

Jeg overvejer kraftigt, om jeg skal med. Til den tid kan jeg måske få min nye mis med. Men jeg ved ikke, om jeg kan hitte ud af det :ups:

Jeg skal med, for jeg vil helt sikkert fejre min 38 års fødselsdag på en hyggelig og sjov udstilling. :slight_smile:

Nå - med hjælp fra Henriette, så bliver Unni nu tilmeldt i kl 14 om søndagen, så hun får lidt udstillingserfaring og jeg prøver mig som steward :smiley:

Lige så snart jeg får fundet katelins stamtavle bliver hun tilmeldt :slight_smile: Kan bare ikke huske hvor jeg lagde den under pakningen hehe

Ares bliver tilmeldt til kl 14

jeg vil have mine mislinger med <3 og min datters tager vi nok også med, men det bliver kun søndag

Jeg ville bare SÅ gerne med!
Men vi har en alvorlig interessekonflinkt - der er webercamp i Give samme weekend…

[QUOTE=PiaR;579191]Jeg ville bare SÅ gerne med!
Men vi har en alvorlig interessekonflinkt - der er webercamp i Give samme weekend…[/QUOTE]- Det er også svært at vælge imellem. Vi havde noget Weber-arrangement på min arbejdsplads og det var bare super godt (og lækkert) :ok: Hvis der er et kørselsproblem, så ligger Give ikke langt fra Billund, så der er mulighed for en kørelejlighed til og fra Give, hvis det er. Jeg påtænker mig, at udstille om lørdagen.

Det er bare et tilbud, og det er helt i orden, at sige nej. :slight_smile:

:uha: Håber hotellet er blevet bedre end sidst Brian og jeg skulle have en romantisk weekend der. For 2 år siden skulle det være et 4-stjernet hotel, men det var ikke mere end 2 stjerner værd. Nå men overnatning skal vi ihvertfald have, og det er da rimelig billigt, med de ting man får med i prisen.

[QUOTE=Maibrit;579192]- Det er også svært at vælge imellem. Vi havde noget Weber-arrangement på min arbejdsplads og det var bare super godt (og lækkert) :ok: Hvis der er et kørselsproblem, så ligger Give ikke langt fra Billund, så der er mulighed for en kørelejlighed til og fra Give, hvis det er. Jeg påtænker mig, at udstille om lørdagen.

Det er bare et tilbud, og det er helt i orden, at sige nej. :)[/QUOTE]

Var det mad fra Grilleriet i Nr Sundby?
Hvem grillede for Jer? Hvad var det for et arrangement?

Vi kan desværre ikke have kattene med på en uges ferie i autocamper, så ingen udstilling denne gang :frowning:
Men tusind tak for dit søde tilbud :slight_smile:

Jeg regner med at komme lørdag med min nye Bobtail dreng. Jeg skal dog lige have ham hjem inden jeg kan tilmelde ham.

Jeg vil dog samtidig gerne høre om jeg kan tilmelde ham med russik Fife stamtavle, fpr jeg når jo nok ikke at få en dandk inde udstillingen.

[QUOTE=PiaR;579196]Var det mad fra Grilleriet i Nr Sundby?
Hvem grillede for Jer? Hvad var det for et arrangement?

Vi kan desværre ikke have kattene med på en uges ferie i autocamper, så ingen udstilling denne gang :frowning:
Men tusind tak for dit søde tilbud :)[/QUOTE]- Det er helt i orden. En uge er også lang tid for en eller flere katte. :slight_smile:

Jeg ved faktisk ikke helt hvem, der stod bag Webers arrangement. Det var i forbindelse med Legolands “Jul i Miniland”, hvor de viste en masse tricks og lavede lækre smagsprøver med et twist af jul. Mums, det var lækkert!

Så skal jeg i hvert fald med! :smiley:

Skal Asani så prøve en udstilling? Eller har du ikke tænkt det ordenligt igennem endnu?