Åbent for tilmeldinger til Herning

Så har vi åbnet for tilmeldinger til lørdagens internationele udstilling i Herning:)
Vi glæder os til årets hyggeligste udstilling, hvor vi er en del af Landsskuet. Vi står i hal C med alle de andre spændende dyr og aktiviteter lige udenfor døren, og det vil vælte ind med hunde, børn og voksne.
Der er også stadig masser af plads til Jyrak-medlemmer og deres katte torsdag og fredag.
Se mere på jyrak.dk:)

Venligst
Dorthe

Der er tilmeldt 3 herfra :slight_smile:

Har tilmeldt 2 stk

Indtil videre også 2 herfra, så ser vi :slight_smile:

Har tilmeldt 4, meeen kan godt tænkes det bliver til 3 i stedet for…

jeg har tilmeldt alle 2 jeg har :wink:

Så er mine to blå pletter også blevet tilmeldt :slight_smile:

Hvornår er tilmeldingsfristen:? Hvordan tilmelder man sig fremvisningsdagene:?

Sidste tilmelding er 20/06

og man tilmelder til fremvisningsdagene ved at sende en mail til Dorthe (:

Alle mine to er naturligvis tilmeldt alle tre dage inkl fremvisning - det er nemlig sk*de hyggeligt og jeg kører gerne frem og tilbage fra Aalborg for det :slight_smile:
De første to dage er bare anderledes end lørdagen, anderledes hyggelig for tempoet er ikke helt det samme.

Nå, jeg har fået at vide, at jeg skal stille med et par katte… både til fremvisning og udstilling, så indtil videre planlægges der med at May skal afsted og vise lille Liv, hvordan sådan noget udstillingshalløj fungerer :slight_smile:
Om onkel Brian skal med, afgøres i løbet af i morgen, hvor han får et sommerbad - skal lige se hans pelskondition som nyvasket :wink:

Cool, Ann :slight_smile: Og reminder til alle om sidste tilmelding på tirsdag den 20 kl. 20,00 - vi vil rigtigt gerne kunne lukke rettidigt :slight_smile: Vi har plads til ciiirka 50-55 katte endnu, that´s it.
VH
Susanne

[QUOTE=Ann K;1311825]Nå, jeg har fået at vide, at jeg skal stille med et par katte… både til fremvisning og udstilling, så indtil videre planlægges der med at May skal afsted og vise lille Liv, hvordan sådan noget udstillingshalløj fungerer :slight_smile:
Om onkel Brian skal med, afgøres i løbet af i morgen, hvor han får et sommerbad - skal lige se hans pelskondition som nyvasket ;)[/QUOTE]

Næ hvor er det hyggeligt at I kommer :smiley: så kan jeg også få hilst på hende den lille Liv med fingrene :smiley:

-… Det er lige gået op for mig, at jeg måske skal huske at hygge mig ekstra meget i år, så nu er jeg ekstra glad for, at jeg har planlagt alle tre dage i Herning :slight_smile:
Måske jeg slet ikke kommer næste år, hvis det ender med vov-katte-planerne, som håbet :surrender1: (Herning landsskue, katteudstilling og vov-killing er jo måske ikke liiige så foreneligt)

Altså Pia… jeg har haft Vov-kat med i næsten alle årene…
Men det kan man måske ikke længere, nu vi skal være i en dødkedelig hal? :slight_smile:

Jo, man kan stadig godt have hunde med, selvom vi skal være i en hal

Det kan man tivertifald :slight_smile: Det kommer jo stadig til at vælte ind med børn og hunde i snor, balloner og klapvogne og hvad har vi ellers :slight_smile: Vi har anmodet om et par landbrugsdyr, men det tror jeg nu ikke vi får - hallerne bruges også til fødevaremesser, så den går trods alt nok ikke :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Ann K;1311830]Altså Pia… jeg har haft Vov-kat med i næsten alle årene…
Men det kan man måske ikke længere, nu vi skal være i en dødkedelig hal? :)[/QUOTE]

Tjo men det nu kun en vov-killing på 8-12 uger, så er det måske liiiige en lang nok dag for sådan en lille ting :slight_smile:
Men året efter er der jo så ingen problemer i deltagelse igen :smiley:

så jeg nyder dette år i fulde drag - og så må jeg se på, hvad næste år bringer af bjæffende indslag på :tihi:

[QUOTE=Susanne W;1311832]Det kan man tivertifald :slight_smile: Det kommer jo stadig til at vælte ind med børn og hunde i snor, balloner og klapvogne og hvad har vi ellers :slight_smile: Vi har anmodet om et par landbrugsdyr, men det tror jeg nu ikke vi får - hallerne bruges også til fødevaremesser, så den går trods alt nok ikke :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Der er klappe ponyer i en af hallerne, når der er hingstekåring i hallerne i matrs måned…

Badeanden er blevet tilmeldt alle 3 dage. :thumbup:

[QUOTE=Ann K;1311825]
Om onkel Brian skal med, afgøres i løbet af i morgen, hvor han får et sommerbad - skal lige se hans pelskondition som nyvasket ;)[/QUOTE]

Altså, jeg kan meget, men ikke trylle pels på et perserdyr ligger ud over mine evner… Brian ligner stadig noget, der er trukket baglæns gennem en tjørnebusk, så han bliver hjemme sammen med Emil :slight_smile:

(Og så satser jeg på at han ikke bliver ked, fordi jeg tager hans piger med på tur! Jan har fået besked på at holde ekstra øje…)

Så mangler vi blot 12-15 katte. Meld til i vildskab, vi vil rigtigt gerne kunne lukke i aften som planlagt :slight_smile:
VH
Susanne