Åbent for tilmeldinger til Herning

Vi mangler lige de sidste 3, så nu er det tid at sparke rigtig hårdt til nogen derude :wink:

Venligst
Dorthe

Det lykkedes:thumbup:

Venligst
Dorthe

[QUOTE=Ann K;1311909]Altså, jeg kan meget, men ikke trylle pels på et perserdyr ligger ud over mine evner… Brian ligner stadig noget, der er trukket baglæns gennem en tjørnebusk, så han bliver hjemme sammen med Emil :slight_smile:

(Og så satser jeg på at han ikke bliver ked, fordi jeg tager hans piger med på tur! Jan har fået besked på at holde ekstra øje…)[/QUOTE]

Nå man har et standpunkt til man får et nyt… eller Camilla får harpet løs på en længe nok :smiley:
Så Brian kommer med i håb om at der findes en nådig dommer, som synes godt om halvnøgne perserdyr med underige frisurer… og Emil kommer med som særlig selskabskat til May (Og for at han ikke skal være alene hjemme :wink: )

Det ER også længe siden, jeg sidst har set ham Brian live :smiley:

Så er dommerfordelingen kommet :slight_smile:

http://www.jyrak.dk/index.php?SectionID=934&WebsiteID=1&LanguageID=1

Hav nogle super dage :smiley:

Det er ikke helt ringe :smiley: Pia Nyrup skal kigge på Ralf - og Rappe skal op til Nathalie.
Det kunne jeg vist ikke have ønske meget anderledes selv :slight_smile:

Både Blua og Cookie skal op til Dorthe Kaae. Det er fint, men Dorthe Kaae bedømte Blua i Hvidovre for halvanden måned siden. Det var så klasse 8 og han er klasse 6 nu

Jeg kan se, at Pia skal dømme KOR :slight_smile: Den ene hedder faktisk May - får hun en særlig bedømmelse:? eller har FIFe godkendt en race med EMSkoden MAY:? :slem:

Altså jeg synes de er lidt korthåret til at være olh…

Og jeg blev så skuffet da Louise havde tilmeldt en som olh…

[QUOTE=line_refsgaard;1312251]Altså jeg synes de er lidt korthåret til at være olh…

Og jeg blev så skuffet da Louise havde tilmeldt en som olh…[/QUOTE]
HA! du har ret, der står ski OLH :tihi:

[QUOTE=line_refsgaard;1312251]Altså jeg synes de er lidt korthåret til at være olh…

Og jeg blev så skuffet da Louise havde tilmeldt en som olh…[/QUOTE]

Det eneste der redede min røv var at Mette kendte Lucky og viste jeg havde jokket rundt i det :tihi:

Hvordan er det nu? plejer der ikke at være kattegrus til fremvisningsdagene også dernede? :slight_smile:
Bare så vil jeg nemlig ikke slæbe med hjemmefra :slight_smile:

(Nu har selv primadonna-løvemor Rappe lært at bruge andet end hjemmevant grus nemlig :smiley: )

[QUOTE=PiaB;1312534]Hvordan er det nu? plejer der ikke at være kattegrus til fremvisningsdagene også dernede? :slight_smile:
Bare så vil jeg nemlig ikke slæbe med hjemmefra :slight_smile:

(Nu har selv primadonna-løvemor Rappe lært at bruge andet end hjemmevant grus nemlig :smiley: )[/QUOTE]

Det plejer der vist, ellers har vi masser af grus med i showbussen. :thumbup:

Jo, der er grus til alle 3 dage :slight_smile:

Venligst
Dorthe