Åbent tilmelding til Køge d. 28 og 29 januar ved Katteklubben

Så er der åbent og jeg har tilmeldt en lille godte i klasse 12.

Jeg har tilmeldt lidt hjemmebryg:

Thomanis Aaliyah, NFO gruppe 6, klasse 11.

Har Adele og Tyson ikke fundet nye hjem inden tilmeldingsfristen bliver de også slæbt med :slight_smile:

uha da, der er mange super gode korthårsdommere - ku’ være jeg skulle pudse et par stykker af:-)

WOW et dommerpanel:thumbup: Og så er det ikke langt væk:thumbup: måske man skulle finde nogle kandidater:cool2:

Jeg syntes også dommerne er så tilpas gode at jeg ikke kunne vælge til et dommerønske :høhø:
Jeg har tilmeldt halvdelen af huset :tihi:

Dushara Na Dorsa, SOMn, kl.4
Catika’s Let’s Go Crazy, SOMn, kl. 10
Catika’s Carlos Cayetano, SOMn, kl.12
Catika’s Chiara Carolina, SOMn, kl. 12 (Hun skal med så Carlos har nogen at hygge sig med i buret :cool2: )

Hvis jeg kan finde nogen at køre sammen med så kommer jeg også… medbringer 2 briter:

Eddie i klasse 8 (hvis jeg husker rigtigt)
Jolly i klasse 12

Jeg kunne godt tænke mig at prøve Jørgen Billing, så ham ønsker jeg, hvis det bliver til

Får man en mail tilbage med det samme når man melder til? For det har jeg nemlig ikke fået :? Men syntes at der lidt forskelligt fra klub til klub…

Det gjorde jeg i hvert fald.

[QUOTE=DK Thomani;737948]Jeg har tilmeldt lidt hjemmebryg:

Thomanis Aaliyah, NFO gruppe 6, klasse 11.

Har Adele og Tyson ikke fundet nye hjem inden tilmeldingsfristen bliver de også slæbt med :)[/QUOTE]

Hvis Berthas pels er nået at vokse ud inden, så tager jeg også afsted om lørdagen med hende under armen :slight_smile:

Okay, tak. Måske skulle jeg tilmelde mig igen??

Alternativt skrive til klubben og spørge, om de kan se din tilmelding :slight_smile:

Vi kommer med 2 mco’er om søndagen :slight_smile: - jeg regner med, at det bliver:

Jecodats Cicero, grp 7, kl. 6
Shedoros Kleopatra, grp 5, kl. 9

[QUOTE=Dorte;738475]Vi kommer med 2 mco’er om søndagen :slight_smile: - jeg regner med, at det bliver:

Jecodats Cicero, grp 7, kl. 6
Shedoros Kleopatra, grp 5, kl. 9[/QUOTE]

Og siden du så sødt meddelte mig at du havde ønsket mig som nabo, så må jeg vel hellere dukke op :høhø: Spøg til side, det dommerpanel trækker rigtig meget, så det er med glæde at jeg skal finde to og hive med…

Valget står mellem:

Ivalo, Minik, Muffe og Diva´en… den er sgu svær!

[QUOTE=En forhenværende bruger;740588]Og siden du så sødt meddelte mig at du havde ønsket mig som nabo, så må jeg vel hellere dukke op :høhø: Spøg til side, det dommerpanel trækker rigtig meget, så det er med glæde at jeg skal finde to og hive med…

Valget står mellem:

Ivalo, Minik, Muffe og Diva´en… den er sgu svær![/QUOTE]

Du tager da alle 4 med :stuck_out_tongue:

Mon ikke Wrappe og Betty skal med en tur til Køge?

Det synes jeg bestemt de skal Pia :slight_smile:

Tror jeg tilmelder dem i dag, så venter jeg til efter søndag med at afgøre om Missebarnet og Snus skal med.

Overvejer lidt om vi skal. :slight_smile:

Uha. denne udstilling er ikke lige planlagt i budgettet, så kommer desværre ikke til denne udstilling

Det ser ud til at vi skal med for første gang :slight_smile: Første gang på udstilling og første gang med kat! Krydser alt hvad der kan krydses

Lis - åhhh ja, jeg vil så gerne møde dine abby’er og se hvordan det er at nusse med sådan en korthårs gøj :wehuu:

Kan man simpelthen vælge dommere til og fra??