Åbent tilmelding til Køge d. 28 og 29 januar ved Katteklubben

Nej, du kan ønske, men ligesom til jul får man ikke altid det, man ønsker sig :slight_smile:

Nårh på den måde…
Jeg kender ingen, så ville ikke vide hvor jeg skulle begynde og slutte, så jeg har skam ingen særlige ønsker - med mindre nogen kender en af dommerne er helt vidunderlige med Norske skovtrolde :slight_smile:

[QUOTE=ThildeL;741142]Nårh på den måde…
Jeg kender ingen, så ville ikke vide hvor jeg skulle begynde og slutte, så jeg har skam ingen særlige ønsker - med mindre nogen kender en af dommerne er helt vidunderlige med Norske skovtrolde :-)[/QUOTE]

Dét er Martii Peltonen :wehuu:

  • og Charles Spijker :slight_smile:

[QUOTE=PiaR;741146]Dét er Martii Peltonen :wehuu:

  • og Charles Spijker :)[/QUOTE]

Hvad gør lige præcis dem til gode med NFO? :slight_smile:
Altså jeg tænker jo bare at alle dommerne skulle behandle alle racer ens, men jeg er også ny og grøn i denne verden :slight_smile:

[QUOTE=ThildeL;741173]Hvad gør lige præcis dem til gode med NFO? :slight_smile:
[/QUOTE]

Jeg synes, det kunne være superfint, hvis du oprettede en tråd til diskussion af alle de spørgsmål, du har omkring udstillinger og dommere :slight_smile: Det ville betyde, at andre - ligeså grønne - måske kunne finde svar på deres spørgsmål lidt hurtigere en anden gang, for midt inde i tilfælde tråde om, hvem der kommer til en tilfældig udstilling er ikke det første sted, nye leder efter den slags information.

Jeg regner med at dukke op med:

Cassie - Wijelo’s Countess Cassiopiea Aby n - kl. 11 sidste dag dette er muligt da hun bliver10 mdr. d. 29. :høhø:

Wijelo’s Ayana Aby a - kl. 8 Forhåbentligt bliver hun så IP denne dag:kryds:

Stormy - Magicshine Fire Storm Aby n kl. 9

Jeg håber så ikke på at få Alexey Schukin til nogen af mine katte. Så ham igen i Flensborg og der behandlede han i hvertfald ikke Abyerne med respekt, og særligt Ayana skal ikke udsættes for hans håndtering med at vende hende om på ryggen :thumbdown:

Det er jo heller ikke noget, han gør pr. definition med alle katte. Han gjorde det f.eks. ikke med Ana i Viby :slight_smile:

Okay

Hmmm Hvis ellers mine piger får lidt mere pels, tror jeg at jeg kommer…:stuck_out_tongue:

hvor kan jeg gå ind og tilmelde mig?
undskyld på forhånd mit blanke spørgsmål:tihi:
Rikke

www.katteklubben.com :slight_smile:

Her er et direkte link til tilmeldingssiden. :slight_smile:

[QUOTE=nouredin;744422]hvor kan jeg gå ind og tilmelde mig?
undskyld på forhånd mit blanke spørgsmål:tihi:
Rikke[/QUOTE]
Du går ind på www. Katteklubben.com og klikker på udstillinger -> klubbens udstillinger -> Køge 2012 og så tilmelding og så skulle du være klar :slight_smile:

Lol og Annie var lige lidt hurtigere

De kalder mig lynet søde Inge :cool:

Pyha jeg glæder mig helt vildt…overvejer at tilmelde en mere - er der plads til et ungdyr i casa Thomani?

Ork ja! Jeg regner med at vi slår drømmesengen op til Joey nede hos os, så får du lov til at låne hans værelse :slight_smile:

Jubiii vi kommer og tilmelder os hurtigst muligt i denne uge :smiley: :smiley: :smiley:

Nææ hvor hyggeligt så har Mille også en ven med. Så suser jeg ind og tilmelder Bella, men jeg har regnet forkert så hun er i åben klasse.
Så kommer jeg med:
DK Hammershøi’s Mystic Milima BRI d33 klasse 12
Milima’s Magic Maker BRI d 33 klasse 9

Nææ hvor hyggeligt så har Mille også en ven med. Så suser jeg ind og tilmelder Bella, men jeg har regnet forkert så hun er i åben klasse.
Så kommer jeg med:
DK Hammershøi’s Mystic Milima BRI d33 klasse 12
Milima’s Magic Maker BRI d 33 klasse 9