Åbningstider og 1. maj?

Da det flere gange er kommet bag på mig mht skæve/halve/hele fri- og helligdage og butikkernes åbningstider, må jeg lige høre jer ad:
Hvordan med lukning imorgen?
Hele dagen?
Det halve?
Eller slet ikke?
Jeg er på job hele dagen, og plejer at handle på hjemvejen. Men lukker det hele, eller det halve Kbh? :?:S

[quote=MiSi;172634]Da det flere gange er kommet bag på mig mht skæve/halve/hele fri- og helligdage og butikkernes åbningstider, må jeg lige høre jer ad:
Hvordan med lukning imorgen?
Hele dagen?
Det halve?
Eller slet ikke?
Jeg er på job hele dagen, og plejer at handle på hjemvejen. Men lukker det hele, eller det halve Kbh? :?:S[/quote]

Der er Open by night her i Vejen i morgen, så hele byen har åbent til 23. Jeg tror, at der ellers gælder normale åbningstider i morgen.

Kommunen lukker dog kl. 12, men det er nok ikke relevant for dig - kun for mig, der er kommunalt ansat :wink:

En hurtig søgning gav det resultat, at Kvickly og Superbest her i Valby ihvertfald har alm. åbent i morgen, så mon ikke det gælder indre by also? :slight_smile:

Og ellers står det som regel på store opslag i selve butiksdøren…

Og nu fra den butiksansatte, det er alm arbejdsdag for ansatte i butiksfaget d 1 maj, så butikkerne har åbent som de plejer om fredagen.

Og som en ekstra serviceoplysning så er grundlovsdag 5 juni lukkedag.

/Dorte

Her i Skive er der også åbent til 22 imorgen aften…

Og i Netto har vi i hvert fald åbent normalt (til kl 20)

Ja som Dorthe skriver så har alle butikker helt lukket grundlovsdag og 1. maj er det alm åbningstider. Det var sån før i tiden var de 2 dage halve fridage, men nu er det blevet sået sammen så man arbejder hele 1. maj man har så til gengæld en hel fridag grundlovsdag :slight_smile:

Og så er det jeg undrer mig over, hvem der skal have lavet tryksager 5. juni … jeg har nemlig ganske alm. arbejdsdag der.
Det har jeg i øvrigt også i morgen suk

Det samme her…suk - glæder mig sådan til at komme hjem til braksnuderne og slappe af!