Abu føder

Hun fik den første her kl. 11.10 og den 6. kom kl 14.15.
Alt er gået lige efter bogen. Venter i spænding på om der er en 7. Hun ligger endnu ikke og ser afslappet ud og jeg synes (omend det er svært) at kunne mærke en 7.
Der er 3 blåsølv og 3 sortsølv.
Er det ikke utroligt at en tortiemis ikke leverer en eneste tortie eller rød i et kuld på 6???

Tillykke med en god fødsel, det kan jo være de alle er drenge, siden der ingen tortie er…:høhø: men korrekt, jeg har aldrig endnu oplevet en tortiepige, der ikke har fået mindst een tortie…

KH
Linda

Kan være den sidste er torite… :slight_smile:

Tillykke med de 6 missebabyer :flag::flag::flag::flag::flag::flag:

Efter godt 3 timers pause så kom nr 7. En dejlig stor rødsølv dreng. Tror der er 4 drenge og 3 piger.
Hun har bare været dygtig, men er godt nok også træt nu.

Tillykke! Glæder mig til billeder. :slight_smile:

Tillykke også med den sidste killing :flag:

Tillykke med dem alle 7 :flag::flag:

Tillykke med dem alle - det var et meget fint kuld… dyyyyyyyyyyyyyyyyygtig mitte-tat -wehuu

glæder mig til billederne af den skønne lille familie

Stort tillykke med 7lingerne
Hilsen Lisbeth

Hej Linda
Og kæmpe tillykke med de små, jeg glæder mig meget til at se billeder af dem.

Mange hilsner
Heidi

Der skal nok komme billeder engang i løbet af ugen.

Tillykke med alle de nye mislinger :flag::flag::flag: :flag::flag::flag: :flag:

Til Lykke med dine dejlige killinger -love

Kan så fortælle dig, at mit 2. kuld - mor blåtortie - far blåtabby - kom der 7 stk. = 6 drenge og een pige . . . . og pigen var blåtabby

et senere kuld - mor sorttortie sølv - far sort . . . . der kom også 7 stk. alle nonagouti = 3 piger og 4 drenge, men ingen tortie

Naturen vælger selv . . . . :muhaha:

Tillykke med de nye små :slight_smile:

Diego er efter tortie mor og creme far. I Diego’s kuld er der 4 røde (en med fortynding) og så er en tortie… I kuldet med samme forældre året efter er der to tortie, to sorte og en rød (plus/minus fortynding)
Dvs. mor det første år har givet det sorte gen videre én gang, og hun det 2. år har givet det røde gen videre én gang :slight_smile:

Stort tillykke med de små :slight_smile:

Tillykke med familieforøgelsen

Tillykke med de 7 små mislinger :slight_smile:

Stort tillykke med dem :slight_smile:

stort tillykke med 7-lingerne sikken en masse sølv der kom der :wehuu: