Aby killinger - 13 uger imorgen

Der er god grokraft i drengene - nogen værre banditter er de.

Først dreng 1 siddende - så dreng 2 der bliver soigneret meget bestemt af mor:-)

De er godt nok dejlige, Lis :hjerte::hjerte::hjerte:

Åh, ham dreng 2 tror jeg godt lige, jeg kunne få plads til herhjemme, nu hvor jeg har fået altan :rock:

Jaja, just joking. Men fuldstændig uimodståelig er han :hjerte:

Jeg napper killing 1… kæft han er lækker :hjerte::besvimer::hjerte:

Helheden Tine, helheden :wink:

Jeg stemmer klart for nr 2 - meget harmonisk dreng :ok:

Engang når jeg bliver rig & bor i hus med have, så er aby en af de racer jeg drømmer om :wehuu:

Man behøver nu altså ikke være rig med hus og have for at have en aby - mindre kan gøre det :tihi:

Men med en aby vil du altid føle dig rig :slight_smile:

Godt jeg ikke skal vælge,tror bare jeg ville tage begge to:love2:

Tine

Ret forskellige, men smukke begge to. :hjerte: Jeg kan lige forestille mig, hvor meget ballade sådan et par 13-ugers Abby-knægte kan lave… :smiley:

Hvor er de bare smukke :slight_smile:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;868045]Man behøver nu altså ikke være rig med hus og have for at have en aby - mindre kan gøre det :tihi:

Men med en aby vil du altid føle dig rig :-)[/QUOTE]

Selvfølgelig vil jeg det, men jeg må kun have en kat hvor jeg bor :brist: Desuden tror det ville være bedst for både katte & mig, hvis jeg boede et sted hvor de også kunne komme ud (altså i indhegnet have) :tihi:

Abyer trives glimrende som indekatte :slight_smile:
Og de er altså ikke så “vilde” som mange gerne vil gøre dem til.

[QUOTE=Vivi_Fletcher;868064]Abyer trives glimrende som indekatte :slight_smile:
Og de er altså ikke så “vilde” som mange gerne vil gøre dem til.[/QUOTE]

Enig! Min har eksempelvis ikke så meget som vippet med ørene i 6½ time… Og hun sover også hele natten :tihi:

(og jeg kommenter ikke på billederne, for det er slet ikke pænt at poste sådan nogen når jeg i forvejen er svært drengebarnsskruk. Nemlig.)

De er skønne begge to, Lis :hjerte::hjerte:

lige til at kysse og kramme:inlove::inlove::inlove:

Cats og Conni

[QUOTE=Vivi_Fletcher;868003]Helheden Tine, helheden :wink:

Jeg stemmer klart for nr 2 - meget harmonisk dreng :ok:[/QUOTE]

Ja netop helheden (jeg har denne gang ikke “skilt katten ad” ):tihi:

Dreng 1 virker enormt harmonisk, han ser ud til at have en lækker krop, lange ben, rigtig lækkert hoved og udtryk. Jeg kunne ha’ ønsket hans ører var bredere ved base, men det kan vel være billedet :cool2:

Dreng 2 virker en del kortere og rund i hovedet (jeg tvivler på han er det :cool2: ) Kroppen er jo svær at sige noget om da han ligger ned :slight_smile:

[QUOTE=Catika;868077]Ja netop helheden (jeg har denne gang ikke “skilt katten ad” ):tihi:

Dreng 1 virker enormt harmonisk, han ser ud til at have en lækker krop, lange ben, rigtig lækkert hoved og udtryk. Jeg kunne ha’ ønsket hans ører var bredere ved base, men det kan vel være billedet :cool2:

Dreng 2 virker en del kortere og rund i hovedet (jeg tvivler på han er det :cool2: ) Kroppen er jo svær at sige noget om da han ligger ned :)[/QUOTE]

Dreng 1 er super elegant og vejer mere end dreng 2 der faktisk ser større ud. Hans krop er så lækker og hans ben så lange - super elegant og den der har bedst farve.

Dreng 2 har mindre farve og er mere kompakt - og har et mere tuttenuttet udtryk og en anelse bedre ører hvad angår basen.

Begge har et super lækkert temperament

Den bedste af drengene skal Rikke have -. hun skal bare vælge :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;868109]Dreng 1 er super elegant og vejer mere end dreng 2 der faktisk ser større ud. Hans krop er så lækker og hans ben så lange - super elegant og den der har bedst farve.

Dreng 2 har mindre farve og er mere kompakt - og har et mere tuttenuttet udtryk og en anelse bedre ører hvad angår basen.

Begge har et super lækkert temperament

Den bedste af drengene skal Rikke have -. hun skal bare vælge :p[/QUOTE]

Ih hvor er jeg døøøøgti’ :rock: :tihi:

Kroppen er jeg enig i, men jeg bryder mig ikke om den trutmund nr. 1 har, så jeg foretrækker hovedet på nr 2. Synes ikke han ser nuttet ud - bare harmonisk :slight_smile: