Abykillinger - live - lørdag d. 26. maj

Nogen der har lyst til at nusse disse krapyler?

Så skal I være så velkomne lørdag d. 26. maj :slight_smile:

Jeg er ret sikker på, jeg ikke skal noget den dag - udover at køre til Amager :wink:

jeg vil meget gerne… jeg har aldrig rigtig haft chancen for at nusse abyer :slight_smile: og slet ikke i mini-format :slight_smile:

der er kryds i kalenderen

suk Jeg føler mig som en plade der kører i samme rille… IGEN er det i min arbejdsweekend :frowning: :argh:

JAAAAAH - og stjæle dem, når nu jeg ikke fik mine egne :slem:

Hvis jeg kan finde nogen at uddele udgiften til benzin og broen med, så er jeg frisk på en tur til Ama´r

Er du da tovlig…

Der er jo Grand Prix den dag…

Jeg ville ellers gerne nusse en aby-baby, men altså om så der var en million-milliard killinger i alle størrelser farver og faconer, så er det no-go den dag der er Den-dag-Dorte-glæder-sig-til-hvert-år-mere-end-et-barn-til-juleaften*

Det har jeg da ikke hørt noget om :?: :høhø::høhø::høhø:

Nej vel…

Nu er jeg jo også sådan en lille forsagt én der ikke lige reklamerer på min fjæsbog med Grand Prix- galskaben.

Eller noget…

Her er for øvrigt alle de 42 deltagerlande og deres bidrag, hvis nogen skulle have lyst…

Kan du ikke lave en liste over de weekender du ikke arbejder, det kan ikke tage lang tid … :cool:

Hvis ikke jeg har noget bedre for (flytning f.eks. :bebe:), ku’ det godt være, at man fik lyst til en tur forbi Ama’r :slight_smile:

Får vi så også rødvin og kølle? :tihi:

Jeg vil gerne nusse abybørn!

Vi kan sagtens arrangere rødvin, men kølle laver jeg næppe til alle de mennesker :slight_smile:

Glæder mig til at se jer alle sammen - og er der stemning for det tænder jeg gerne TV så man kan se Melodi Grand Prix.

Min kalender er også tom :smiley:

Stadig? :wink:

Nix, nu står der Abynus :høhø:

Jeg vil meget gerne komme :slight_smile:

Hvad skal jeg tage med? Det skal bare ikke være hjemmebag.

Alt er velkomment, hvad man har lyst til at indtage :slight_smile:

Kage, sodavand, slik, rødvin, chips etc.

Det kunne da være man skulle snige sig til at se dem 2 gange… Hvis de opfører sig ordenligt :høhø:

Jaaa, jeg kommer helt sikkert! :smiley:

Nogen der kommer sydfra og kan tage mig med ? Jeg vil rigtigt gerne opleve abyer live, de ser så super skønne ud på billeder.