ABYp - Sundisk Kenya Dusty Beauty

• og det er hun, både støvet og smuk - hun er fawn og datter af Sundisk Cinnamon Beauty kaldet kysseprinsessen:-)

Billedet er taget af Christine under hendes besøg som 1000 gange har fortalt mig jeg skulle sterilisere hende på grund af farven. Hun tabte underkæben og sagde det var godt jeg ikke lyttede - hende og Buddha som jo ikke bærer fortyndning vil kun kunne give vildtfarvet og rød :slight_smile:

Og så er hun fotogen - det er ikke alle smukke katte der er det …

Uden at kende en disse til Aby standarden, da er hun i mine øjne en gudesmuk kat ! :wehuu::wehuu:

Og så kan jeg faktisk godt li’ det støvede tvist :slight_smile:

Knus Gitte

Nåååååå , hun er da f i i n og meget årvågen !:hjerte::hjerte::hjerte:

Cats og Conni

Hun er rigtig flot. Den farve ser speciel ud, når den det er den “støvede” farve. Smuk og elegant er hun i hvert fald!:wehuu:

Ja, hun er virkelig smuk - håber Buddha også kan se det. :smiley:

Hun er rigtig fin :ok:

Nu kan jeg godt se at cinnamon er kommet ind i orientalerne fra aby’erne. Syntes ikke jeg havde set cinnamon aby’er, men der er det jo tydeligt hvordanf. eks. Ib har (godt nok via en DEL omveje L) fået sin farve. Hun er rigtig flot!"

Wauow, hun er godt nok smuk!!!

Usædvanlig smuk. Hun har et helt fantaktisk udtryk, en blanding af årvågen, fræk og ophøjet ro, tror jeg er det ord der beskriver det bedst :slight_smile: :hjerte:

Smuk :slight_smile:

Så fin :hjerte:

Jeg så fawn abyer for første gang på udstillingen i Kolding for nylig og blev meget betaget af dem. De var meget smukke - og så var der også et kuld, som var SÅ cute :slight_smile:

Sååååå smuk, og hun ved det

Enig :ok: værdig kandidat til Arrogant Cat logo, hvis de skal bruge et nyt :slight_smile: