Accept af ny killing

Ved ikke om nogen af jer læste mit oplæg med den lille killing, der var blevet efterladt af sin mor. Den er vist faldet rimeligt til. Dyrlægen mente, så længe den selv spiste, sku den ikke have mælkeerstatning men blot tørkost med vand.

• Når den spiser af de andres mad, sætter vi den hen til sin egen skål.
  • Den har lavet pøller i urtepotten med den store palme og tisset i sengen 2 gange. Går ud fra den slags tager tid.
  • Vi tror forresten, det er en han, og kalder ham Otis.
  • Han er begyndt at lege med de andre 4. Bella hvæser dog stadig, som hun også gør af de andre 3. Ymer virker lidt hård ved ham, men når Ymer slapper af, springer killingen på ham, så det er vist bare leg, ikke?
    Billede hvor både Ymer og Simba snuser…

• I går da vi kom ind, lå Otis(killingen) på ryggen af Simba. Det var så sødt. Simba drejede hovedet og slikkede Otis. Det er vel tegn på accept ikke.
  • Killingen åbner tit munden uden, der kommer lyd ud. Det er lidt sært, men kender ikke til så små katte.
  • Han har været her omkring en uge og taget 150 gram på. Han sover ved os hele tiden. De andre har været kolde over for Casper og mig, men i morges kom de også ind i soveværelset.
  • Lyder det ikke som om, han er ved at falde til???
    Billede af Otis.

Tror det var hans mor, der gik udenfor huset i går. Hun strejfer jo overalt på nær hjemme, hvor hun bor. Hun spiser nabohundens mad. Går ikke ud fra vi skal give hende Otis. Ingen ved jo hvor de andre killinger er, og han skal vel heller ikke smides rundt fra sted til sted??? Vi kan ikke tage missemor til os også. Ved jo hun har et hjem, hvor hun dog ikke vil være tilsyneladende.
Billede af den kat, folk siger er mor til Otis. Meget langhåret. Måske lidt NFO?

Det er en lille kat med meget flotte farver synes jeg.

Sikke dejlige misser, og nusser Otis, men den måske missemor er dælme godt nok smuk, sikker klare farver hun har, mums -love -love -love

Jo det lyder da til den er faldet godt nok til hos de andre ud fra din beskrivelse :slight_smile:
Den ser rigtig sød ud -forelsket
Men med hensyn til så små størrelser må nogle opdrættere nok svare på resten -thumbs