Aces nye hjem

Flere har mødt ham og fulgt ham så jeg tænkte, at I skulle have lov at se hvem ha bor hos nu:)

http://www.bricksite.com/waggy

Det luner:)

Hunden Lucy er hans skønne mor og forleden var jeg i skoven i halvanden time sammen med dem - Ace opsøger nu Julie og ikke mig længere - det gør en smule avs :ked:, men ikke sammenlignet med, hvor godt han har det uden katte:ok:

Nu flytter han snart til Sjælland, for Bodie er færdig med sin sidste eksamen på Animationsskolen. Julie går jeg jo i klasse med og jeg ser dem tit. Desuden har vi besluttet at jeg skal tage en eksamen i hund hos Abrantes med Ace:-) Vi har jo trænet alle øvelserne (bortset fra apport:-))
MVH

Det er godt nok et par dejlige hunde :wehuu:

Skønt, at Ace trives godt og er fri for katte :slight_smile:

Men jeg kan godt forstå, at det må være hårdt for dig -kramer

Super dejligt at høre at det går godt for Ace og at han er fri for katte.

Kan godt forstå det er lidt svært for dig at se Ace mere knyttet til ny ejer end til dig. Håber i får nogle gode timer sammen når i skal på skolebænken sammen,

Selvom det du har gjort gør ondt i dit hjerte,så har du handlet respektfuldt og efter hundens tarv og det er det der jo også er en enhver dyreejers lod,nemlig at se hvordan ens dyr trives i hjemmet og sammen med evt. andre dyr.
Og fungere det ikke optimalt,må man handle derefter,selvom det kan gøre rigtig ondt i sjælen…

Tak for de søde ord:-)

Ja de er dejlige de to hunde:-) De får mange kommentarer når de kommer gående med dem. For det meste tror folk, at Ace er Lucys mor, fordi han er større:-)

Så bliver Lucy meget sur - hun er nemlig en kat af sind:-)

MVH

Der er de jo de to skønne.
Jeg græder hver eneste gang jeg tænker på Ace eller ser ham, både af sorg og glæde.
Sorg fordi folk har været så onde ved ham.
Af glæde fordi han har fået lov til at få et ordenligt hundeliv.
Og Ace er jo min dejlige ulv :hjerte::hjerte::hjerte:

Kan godt forstå det er hårdt. men det er rigtig dejligt at kunne læse om Ace i hans nye hjem på deres hjemmeside.
Bliver da spændende at du skal træne ham op til noget i uddannelsen? :slight_smile:

skønt at han har det så godt :wehuu:… Hvor er det nogle fantastiske gode billeder af ham :inlove:

Ja han er en skøn hund uanset hvor han bor:-)