Admins jeg vil gerne klage

Ser I…

Sagen er som følger:

Jeg var inde på killinger sælges med og uden stamtavle… Og jeg så denne dejlighed…

Og så synes en bruger ved navn Eva, at jeg havde brug for hende til at fylde i min seng - og man må altså ikke friste svage sjæle og jeg var jo meget smeltet i forvejen… Og det gjorde hende Eva altså… Hun synes at hun skulle fylde i min seng…


Og så kom jeg til at skrive en besked til hende der havde Miss Marple til salg - og sammen blev vi enige om at hun helt sikkert ville passe ind hos mig…

Så her engang i det nye år - flytter denne smuksag ved navn Miss Marple ind hos os… Og det er alt sammen Evas skyld… Nå…

Dumme Eva. Sikke et grumt menneske, hun er. :høhø:

Hun lyder som et farligt bekendtskab. :S

Jeg holder øjnene åbne efter fristende Eva’er og takker for advarslen. :blegne:

(… selvom det vist ikke, er det allerværste man kan blive fristet til … så måske hende Eva ikke er så slem endda…)

[SIZE=3]Tillykke med dejligheden!
[/SIZE]

Det afgør det!!!
ALLE brugere ved navn EVA er hermed på min ignore-liste… ikke på vilkår om jeg vil risikere noget lignende!

-LOL

[QUOTE=Ann K;740119]Det afgør det!!!
ALLE brugere ved navn EVA er hermed på min ignore-liste… ikke på vilkår om jeg vil risikere noget lignende!

-LOL[/QUOTE]

:lol::lol:

nethe… der er nogen der har væltet din kat!!

rapporteringen er afvist i øvrigt - under hensyn til at det er FULDT legalt at friste over evne på KG

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?34918-Ankicoon-s-Miss-Marple-…-den-sidste-detektiv-søger-kærligt-hjem

Ja tag advarslen alvorlig - prøv bare at se i tråden hvordan hun frister mig… Altså…:høhø: Hende Eva der…:tihi:

[QUOTE=Battlestar;740134]nethe… der er nogen der har væltet din kat!!

[/QUOTE]

Tænk… jeg synes faktisk det er mere bekymrende at den tilsyneladende ikke har ben :S

rapporteringen er afvist i øvrigt - under hensyn til at det er FULDT legalt at friste over evne på KG

Tja… den lader vi så lige stå…

[QUOTE=Battlestar;740134]nethe… der er nogen der har væltet din kat!!

rapporteringen er afvist i øvrigt - under hensyn til at det er FULDT legalt at friste over evne på KG[/QUOTE]

Nej nej der er ikke nogen der har væltet min kat… Hun ville bare fjålle lidt sagde opdrætteren :høhø:

Og så synes ikke at admins tager problemet alvorlig nok… Altså… Tænk på hvor mange andre hun kan nå at friste over evne :tihi:

Tillykke med detektiven, hun ser dejlig ud.

jeg kan godt forstå afvisningen af klagen, skulle der klages over nogen må det da være sælger, som i den grad lokker med lækker-mis

:slight_smile:

HAHA, hooovsa - der var to tråde… Nåå jamen jeg skriver da bare her også!! Nethe!!! FIND dig ikke i det! KLAG KLAG KLAG!!! :muhaha::muhaha::muhaha:Og meld ALLE der hedder Eva, så vi andre ikke ender i kløerne på sådan ÉN!!! Og find dig ikke i et nej fra de dersens admin’er… De…De…De…De… Ehhh… VI ER SLET IKKE BANGE FOR DEM, nej!!!:tonguenanananana:

Og tillykke med hende - udover hun er ben og poteløs, ser hun nuser dejlig ud:inlove:

Tillykke med skønheden :slight_smile:

Tillykke med detektiven :slight_smile:

Forsvar for Eva:
Navnet forpligtet - Eva’er er jo fra tidernes morgen født fristere, så hun gør jo bare, hvad hun er programmeret til at gøre.

[QUOTE=Mega;740229]Forsvar for Eva:
Navnet forpligtet - Eva’er er jo fra tidernes morgen født fristere, så hun gør jo bare, hvad hun er programmeret til at gøre.[/QUOTE]

:ok: Den var go’ Hanne :ok:

:høhø::høhø::høhø:

Hvor er hun dejlig, stort tillykke med hende :juhu:

Jeg vil aldrig mere læse indlæg fra nogen der hedder Eva … i mit tilfælde var det dog en Brita, så alle Brita’erne er osse på ignorer :venter:

Tillykke, hun er da også lækker :inlove:

Øhh, det er vist mig, der har fristet Nethe - men ærlig talt, når man har rygrad som en regnorm, fordi man allerede er forelsket, så kan jeg da ikke dømmes, kan jeg? :uha:

Jeg er sikker på, at lille miss Marple vil berige Nethes liv - og med det navn, så er der aldrig mere noget, der bliver væk i hendes hjem. :høhø:

Den lille detektiv skal nok hitte det :ok:

Tillykke med den smukke pige :hjerte: - og jeg har ikke spor dårlig samvittighed :stuck_out_tongue:

"Marianne
Og tillykke med hende - udover hun er ben og poteløs, ser hun nuser dejlig ud:inlove: "

“Ann K

Tænk… jeg synes faktisk det er mere bekymrende at den tilsyneladende ikke har ben :S”

Howdy derude :smiley:
Jeg HAR altså de smukkeste ben, men viser dem bare ikke frem for hvem som helst, men så PYT da :

Kærlige potestrøg og vippende knurhår
Miss Marple
( som glæder sig til at blive ghetto-detektiv :høhø: )