Admins jeg vil gerne klage

[QUOTE=Eva;740245]Øhh, det er vist mig, der har fristet Nethe - men ærlig talt, når man har rygrad som en regnorm, fordi man allerede er forelsket, så kan jeg da ikke dømmes, kan jeg? :uha:

Oh jow du kan dømmes:høhø:… Jeg havde ikke en rygrad som en regnorm, jeg modstod hende faktisk ret længe - spørg selv opdrætteren:muhaha: Men da jeg kom hjem med min MCO - gik der lige pludselig mode i det eller nåwet, for pludselig ville alle have en… herhjemme:muhaha: og så da jeg tabte mit hjerte og du fristede mig - så måtte jeg jo bøje af for det smeltede hjerte, IKKE noget med min rygrad…

Jeg er sikker på, at lille miss Marple vil berige Nethes liv - og med det navn, så er der aldrig mere noget, der bliver væk i hendes hjem. :høhø:

Jamen det ser jeg frem til… Da min hukommelse i perioder er som en si og ikke kan huske fra næse til mund, vil det blive rart at have en til at finde tingene for mig…:tihi: Men hvis hun ikke lever op til sit navn, så det er også i orden. Hendes største opgave er fylde min søns seng om natten, at trøste ham, når han har mareridt:hjerte: om natten (han får selvfølgelig en ekstra hovedpude… :tihi: Om dagen skal hun arbejde som detektiv for politikattisær - P.otesen - hvor hun blandt andet skal være med til at opklare mysteriet om Rottebanden, der laver indbrud og indtager territorier der ikke er deres…:cool:

Den lille detektiv skal nok hitte det :ok:

Tillykke med den smukke pige :hjerte: - og jeg har ikke spor dårlig samvittighed :stuck_out_tongue:
[/QUOTE]

Du burde have dårlig samvittighed nå… Tænk sig at friste en svag sjæl…

[QUOTE=Ankicoon;740271]"Marianne
Og tillykke med hende - udover hun er ben og poteløs, ser hun nuser dejlig ud:inlove: "

“Ann K

Tænk… jeg synes faktisk det er mere bekymrende at den tilsyneladende ikke har ben :S”

Howdy derude :smiley:
Jeg HAR altså de smukkeste ben, men viser dem bare ikke frem for hvem som helst, men så PYT da :

Kærlige potestrøg og vippende knurhår
Miss Marple
( som glæder sig til at blive ghetto-detektiv :høhø: )

[/QUOTE]

Ohhh der var min lille misling jo… Du ser dejlig ud… Sønnen min kan næsten ikke vente til efter nytår… Så han får sin sovekammerat :slight_smile:

:wehuu:Tillykke! Miss Marple er et sødt navn!

Øh, Nethe… Du har vel fået et ordentlig nedslag i prisen, for hun har hår i ørerne… :stuck_out_tongue:

Men meget sød og charmerende alligevel. :smiley:

Stort tillykke :flag: med detektiv-damen - det kan da kun blive til glæde for alle. :slight_smile:

Åh Nethe, er der også nolge der har fristet dig.

Det er simpelthen groft man på den måde skal udnyttes bare fordi man har en svagelig sjæl… Her er det dog ikke Eva der har fristet mig, men en anden bruger OG ikke kun her men også via facebook gg

MVH
Gitte

Jeg skal også tit minde mig selv om når jeg kigger på “omplacering” og “killinger til salg” : “Nej, vi skal ikke have flere”…det er FARLIGT at kigge på disse sider…:tihi:

Jeg nyder istedet billederne og læse om disse dejlige personligheder (og minde mig selv om: “nej, vi skal ikke have flere” ):tihi:

Det kan være at Miss Marple er en fjern slægtning til perseren Margrethe, der har det med at tage de korte ben på. :høhø:

Prøv at spørge din søn, om jeg bør have dårlig savittighed :tihi:

[QUOTE=FinnFrode;740305]Øh, Nethe… Du har vel fået et ordentlig nedslag i prisen, for hun har hår i ørerne… :stuck_out_tongue:

Ja og så er det en spidssnude.,… Jeg ved ikke helt hvad det er der, der er gået galt her… Mine stakkels fladsnuder er dybt bekymrede…:tihi: Der kommer endnu en fremmed ind i deres kajserdømme…

Men meget sød og charmerende alligevel. :smiley:

Stort tillykke :flag: med detektiv-damen - det kan da kun blive til glæde for alle. :)[/QUOTE]

Det tror jeg også - specielt vores lettere tykke mis, som har fundet sig en legekatterat i Alvin… Han må desværre opgive for hurtigt… Ja ikke Alvin… Den lettere buttede model…:tihi:

Nej han tæller jo nærmest dage til det bliver januar/februar - hvor hun kommer… Han kan ikke vente… I øjeblikket er ordene… Er det ikke snart efter juleaften og nytårsaften… Så kommer min SEJE race, som han kalder Alvin…

[QUOTE=GitteS;740319]Åh Nethe, er der også nolge der har fristet dig.

Det er simpelthen groft man på den måde skal udnyttes bare fordi man har en svagelig sjæl… Her er det dog ikke Eva der har fristet mig, men en anden bruger OG ikke kun her men også via facebook gg

MVH
Gitte[/QUOTE]

Gitte - du må fluks klage over denne bruger…:tihi: Jo flere der gør opmærksom på problemmet med de dersens fristende brugere… Jo mere kan det være at adminerne tager problemet:tihi:

Det er jo ikke godt for svagelige sjæle - at man ikke kan færdes i fred på nettet uden at blive fristet…

Noget undrer mig dog - jeg kan sagtens se søde hunde, heste, køer, grise, kaniner og så videre uden at nogle kan friste mig… Men når det kommer til katte, så er jeg meget, meget svag… Sådan ca. :tihi::høhø: