Advarsel-Burmesere 3 uger

Ja så er rødderne blevet 3 uger.Da der blev oprettet en rumpetråd,var alle enige om 2 drenge:D
Er I stadig det:?

Kh Tine og BøhMisserne

:smelter:

åh hold da op de er nuttede!!! :smiley:

For filan, de er skønne :smelter:

Men bare sådan lige, hvis ikke du er klar over det, så kan man altså ikke se kønnet forfra :stuck_out_tongue:

For øvrigt er jeg ret sikker på, jeg må bøje mig for overmagten og give Linda ret i, at den lyse er lilla. I den alder ville jeg helt klart mene, masken og ørekanterne burde være tydeligere, hvis den var chokolade :slight_smile:

Du kan jo nok se at de kysser,så kan det jo ikke være to drenge ,vel:p

Nej,mest fordi at min lille chokoladedreng,altså er ret tortie,men man kan nu ikke rigtigt se det her:tihi:

Tine

Mette,prøv lige at kigge her engang

Tine

[QUOTE=skoglund;874673][/QUOTE]

Nuiiii for en attitude! :inlove: Gid man havde sådan én derhjemme (…eller…gid man havde én til af den slags derhjemme) :tihi:

[QUOTE=skoglund;874687]Nej,mest fordi at min lille chokoladedreng,altså er ret tortie,men man kan nu ikke rigtigt se det her:tihi:
[/QUOTE]

Ja, det har du jo en hel del mere erfaring med end mig :slight_smile: Men uanset køn og farve glæder jeg mig til på torsdag - for typen og charmen er jeg i hvert fald ikke i tvivl om :thumbup:

[QUOTE=skoglund;874692]Mette,prøv lige at kigge her engang

Tine[/QUOTE]

Ja, der kan selv jeg se det - 1 stk chokolade tortie til samlingen :wink:

Jeg synes du sagde den var lilla:høhø:

Tine

[QUOTE=skoglund;874697]Jeg synes du sagde den var lilla:høhø:

Tine[/QUOTE]

Ja ja, bare mob - jeg kan da ikke gøre for, at jeg er bagefter på point :høhø::høhø::høhø:

Men så har han øjensynlig øvet sig længe nok til at få detaljerne på plads til at lave piger også, ham Tarzan :ok:

… og hvis det er et problem at det er en lilla tortie hun sender du den bare express til Aalborg :inlove: :hjerte: :ups:

Hvem var det, der først skulle have hunkat til næste år?

Uha,nej hun får skam ikke lov at flytte:love2:

Bare lidt ærgerligt,da jeg havde en bestilling på en chokoladedreng:thumbdown:

Tine

ssschhhhh!!!

:tihi::tihi::tihi::tihi: :ups::ups::ups::ups:
hader når fornuftens stemme taler :høhø:

og du siger ikke t-ordet! :uha: :høhø:

[QUOTE=skoglund;874706]Bare lidt ærgerligt,da jeg havde en bestilling på en chokoladedreng:thumbdown:
[/QUOTE]

Så er det godt, der er et par kuld på vej rundt omkring - eller også må hun vente tålmodigt til dit næste kuld :slight_smile:

[QUOTE=PiaB;874707]ssschhhhh!!!

:tihi::tihi::tihi::tihi: :ups::ups::ups::ups:
hader når fornuftens stemme taler :høhø:

og du siger ikke t-ordet! :uha: :høhø:[/QUOTE]

Mener du tål-mo-dig-hed? Eller er der andre t-ord :engel:

jeg kan altså godt stave - ordet bliver ikke pænere af at dele det op i stavelser :høhø:

Jeg tænkte, det måske kunne tage brodden af det, hvis ikke det lignede sig selv :tihi::tihi::tihi:

Til mig??? Ih tak :smiley:

Ja ja… Jeg skal også væbne mig med tålmodighed… Får nok ikke kat før om to år tidligst. men drømmene er der nu :ups: