Advarsel-Burmesere 3 uger

Nårh hvor er de søde!

Og ja en tortie må jo naturnødvendigt være en hun (det må man da håbe… selvom han-tortier vel findes… de er heldigvis sjældne :))

Sikke en profil den mørke har L Den ser noget bestemt ud :smiley:

:klapper: Det er simpelthen det skønneste billede, jeg længe har set! :smiley:

Æv, hvorfor viser den kun billedet i redigeringsvinduet, og nøjes med et link i det postede indlæg?:confused:

[QUOTE=Else;874773]:klapper: Det er simpelthen det skønneste billede, jeg længe har set! :smiley:

Æv, hvorfor viser den kun billedet i redigeringsvinduet, og nøjes med et link i det postede indlæg?:confused:[/QUOTE]

Det er desværre standard for uploadede billeder :frowning:

:smelter:

Ha, så fandt jeg vist ud af det alligevel! :thumbup:

Du godeste! :love2: Hvor er de dog bare absolut fantastisk charmerende :smelter:

:hjerte: :love2: :inlove: :wehuu: - og så lige en :brist:, for det var jo mig, der skulle have en lille tortie ting rendende rundt … :S

De er dejlige begge to!

Hvor er de skønne.:hjerte::hjerte:

[QUOTE=Else;874794]Ha, så fandt jeg vist ud af det alligevel! :thumbup:

[/QUOTE]

Jeg tænkte nok, det var det billede, du mente - det er simpelthen bare pragtfuldt :smelter:

Nåhhr, hvor er de nuttede … :inlove:

OK jeg så “advaslen” men måtte kigge og det skulle jeg naturligvis ikke ha’ gjort! For de er bare sååååå nuttede,- og jeg ved jo , at det er “verdens dejligste” race!

Knus fra Cats og Conni


Den gavflab der må du hellere poste til mig, den er der ikke nogen der kan være tjent med. Heldigvis bor jeg ret ensomt, så her er der ikke nogen der vil tage anstød af en lille fræk, højtsnakkende banditmis, med charme og lækkert hår.:love2::love2:
Ikke et ord om jeg er fuldstændig vil med den lille bløde brune chokoladeknap:hjerte::hjerte::hjerte:
Knus Elin

Hvor ser de skønne ud Tine og den lille brune er da godt nok lækker :wehuu: