Advarsel - domænebetalinger

du skal passe på - inden for 1 uge har jeg modtaget 2 “opkrævninger” på vores domæner fra andre lande…den første havde jeg styr på, idet det var en .dk domæne men den anden, en .com domæne blev jeg noget i tvivl…er nemlig ikke særlig ferme til engelsk, og derfor kunne jeg eks. sagtens være en person, som ville hoppe i med begge ben.

Det drejser sig om udenlanske domænefirmaer, som forsøger at trække kunder i butikken ved at tilbyde dig reg. af dit domæne hos dem. MEN de er ofte dyrere end det du betaler i DK - så drop det straks

eks. disse firmaer:

Domain Renewal Group skal IKKE forny COM/NET/ORG/INFO domæner, når de skal fornyes.
Heller ikke firmaer forbundet med dette firma fx.

  • Domain Registry of America / Canada / Europe
  • eNom Inc.
  • Namejuice.com
  • BRANDON GRAY INTERNET SERVICES INC. dba

håber ikke du er en af de mange som bliver snydt?

Hilsen Heidi

Det er rigtig, jeg fik lige en advarsel fra vores domæneudbyder om disse ‘‘hoax’’ idag :slight_smile:

Jeg så en advarsel i fjernsynet i går, så de kan bare komme an :muhaha:

hehe - jeg ejer 12-13 domæner af den type og har fået en for hver -LOL

tænk at de bruger alle de penge på det

Ja, den røg jeg desværre på for et par år siden. Fik en mail på mandens domæne og troede det var der han havde den, og betalte gladeligt. :frowning:

Gisp, jeg har netop lige for et sekund siden betalt 45 kr. til DK hostmaster. Jeg fik en rykker i dag.

Men det er vist heldigvis den rigtige. Jeg er ikke blevet snydt. Håber jeg. :slight_smile: