Advarsel - elin og pia!

Tara er LIVSfarlig!

Hun VIL op på ens skuldre at sidde. Med vil mener jeg VIL!

Når man går gennem rummet, så laver hun en leopard efter en og lander delvis på ens ryg - og så hænger der de der par kilo kat i ens hud, hvis hun glider. Og når man bøjer sig, så ryger hun op på ens ryg prompte!

Når hun sidder der, så får man på hatten med poter i håret og klør i ryggen og hvis man forsøger at få hende ned, så krummer hun klør i ens ryg.

Lige før lavede hun et spring fra gulvet og op på mine skuldre - jeg sidder foran PCen!

Så er I advaret!.. men øh… tak fordi I vil passe dem i Julen!:slight_smile: hehehehhehe

Knus helle

PS. Maggie ser forbløffende meget op til Tara. Der kan blive tale om en dobbelt-up!

PPS: Adfærden skyldes en meget mangelfuld opdragelse i opdrætters hjem og har INTET med mig at gøre! Det skyldes fx IKKE, at jeg da hun var killing synes, at det var sjovt at lære hende at hoppe derop. nej nej da. Der er INGEN sammenhæng:-))))))

Det er Rolams skyld - Beloki gør det også! :-)))))
;-)))))))))))))))))))))))

-LOL -LOL -LOL

Hvor lyder hun til at være noget helt specielt! -forelsket-love

Held og lykke med pasningen ! -tihi

Uh hvor jeg kender det! Thor gør nøjagtig det samme. Kæmpe hop op på ryggen, så kan han jo følge med i når jeg går og rydder op eller skal et eller andet. Og så har han det med at kommentere(kurre) når vi sådan går tur sammen -tihi

Men gudskelov har jeg kun et par enkelte gange haft fornøjelsen af at ligne stribet flæsk ned af ryggen… Men han er jo heller ikke så stor endnu -love

Bare vent haha

Nej hun skader mig faktisk utrolig sjældent… I går sprang hun tværs gennem stuen og op på min ryg hahahha Og så fik jeg ordnet hår - med klør !

:-))))

Men Mogens kan tumle Tara!:slight_smile:

Hi hi, jeg håber ikke du har det alt for varmt hjemme hos dig Helle, da jeg vidst bliver nød til at havde meget tykt tøj på -tihi

Uanset, så glæder jeg mig til at passe dem :smiley:

Bare rolig her er skiiide koldt hahahahah

DU HAR BUNDET DIG! ahahahha nej pjat:-) De får dig en griner kan du tro:-)

Knus og tak:-)))

Okay, skide godt der er koldt, så bliver det ikke noget problem med det tykke tøj og Tare og måske Maggie på ryggen -LOL
Jeg glæder mig uanset om jeg er bundet eller ej :smiley:

Hvis du ligger her med bunden i vejret, når jeg kommer hjem så skal jeg nok vende dig! ahhahaha

Tak Pia:-) jeg er Så gladfor at I tager dem i disse dage:-) Sidste år var et sandt mareridt:-)

Knus

Hæ hæ , måske du så skal vende to om, Per er jo også med.

Det er da så lidt at passe dem, det er kun en glæde :slight_smile:

Jeg sender Mogens ind først, ham plejer hun jo at vade rundt på, kun tror jeg ikke der er så meget ved at sætte hår på ham, men så kan han få en gang skægmassage;o))
Knus Elin

Tara kan sagtens ligge på to styk - hun fylder i landskabet haha

Elin:Det er en god plan:-)))))))

Tak I to fordi I passer dem:-)

Så fyldr hun godt, vi får noget at se til, gad vide om jeg får holdt juleaften -tihi

Den kan du godt aflyse ! hahahha

Hvis du ikke kan skrabe hende af, må du tage hende med hjem;o))
Knus Elin

Jul med Kista, Tara og Figaro! Zilas flytter!

hahahhaha

Han må på juleferie her hos mine små uskyldigheder;o))
Knus Elin

Såskal Maggie med… og når hun skal så skal Tara med for hun er Maggies mor og når Tara skal så skal Nanoq for han elsker Tara - og Ace kan ikke være her alene!

Så god jul! hahahhha

Ja men skal de være her allesammen, så ender det bare med jeg bliver så glad for dem, jeg ikke vil af med dem igen;o))
Knus Elin

Uha ! Ja så får du dem ikke da:-))))))

Hehe jah held og lykke med det:)

Jeg har lige vasket op med en kat på ryggen-høhø