Advarsel fra PBS

Jeg har lige hørt i radioen at der er sendt en masse email ud som ser ud somom at de kommer fra PBS. Det gør de bare ikke, så lad venligst være med at reagere på den eller er du i tvivl så undersøg det med din bank før du udlevere kontooplysninger.

Jeg har intet link, men det kommer nok senere når en af aviserne også skriver om det :slight_smile:

Tak for oplysningen :tak:

Den slags ender altid direkte i min spam boks - hvorfor skulle PBS sende mig mails? PBS har slet ikke min mailadresse…

Jeg læste det i formiddags.

Jeg har haft ‘fornøjelsen’ af denne mail i dag …Klart den røg direkte i slettet post :slight_smile:

Nu er der jo sikkert en grund til at de sender en advarsel ud, jeg er sikker på at de oplever at en del mennesker hopper i med begge ben uden at tænke over om PBS rent faktisk har deres email adresse eller ikke. :slight_smile:

Ja, jeg ville ikke nødvendigvis tænke over om PBS kunne finde på at sende en mail eller ej - jeg ville nok dog studse over at den ikke var i min e-boks i stedet :slight_smile:

Her står det. :slight_smile:

Vi fik også en på vores firmamail i dag - den blev bare kasseret.:slight_smile:

[quote=Gidahmir;432860]PBS advarer mod falsk mail – Ekstra Bladet

Her står det. :slight_smile:

Vi fik også en på vores firmamail i dag - den blev bare kasseret.:)[/quote]

Øv, føler mig helt overset - har slet ikke modtaget noget :høhø:

Der lå også sådan en mail til mig i morges - den blev straks deleted :fin:

Fik den også i morges, prøvede at svare dem om de troede jeg var komplet idiot, desværre ville de ikke modtage mailen:høhø:
Går man ind på siden er den ikke engang særlig godt lavet, men sikkert at nogen er hoppet på den.
Marina

Modtog den også og smed den ud omgående - Har ingen betalingskort overhovedet.

Hvis PBS vil mig eller min forretning noget som helst, så skriver de altså til mig! snailmail…

Jeg har aldrig givet dem mine emailadresser… ligesom jeg heller aldrig har givet adresserne til min bank!

Der står følgende i, samt et vedhæftet dokument (jeg fik den nemlig osse i morges):

Sikker nethandel

Nu er det nemmere at handle i forretninger, der er tilmeldt MasterCard SecureCode og Verified by Visa. Verified by Visa og MasterCard SecureCode er indført som sikkerhedsstandard af de to internationale kortorganisationer i fællesskab. Det betyder, at betalingen sker på samme måde, uanset om du bruger dit Visa kort eller MasterCard.

Øget sikkerhed i flere og flere forretninger Antallet af internetforretninger, der har indført den nye sikkerhedsstandard, stiger hele tiden verden over. Handler du tit i udenlandske internetforretninger, vil du jævnligt blive bedt om at anvende én af disse to sikre betalingsformer.

Opret din kode nu – eller næste gang du handler Før du kan handle i internetforretninger, der benytter Verified by Visa og SecureCode, skal du enten oprette din kode her , eller næste gang du handler i en internetforretning, som anvender sikkerhedsstandarden.

Opret din kode her “Opret din kode til MasterCard® SecureCode™”

© Copyright PBS A/S. Alle rettigheder forbeholdes - Særlige vilkår og rettigheder.