*ADVARSEL* fristelser kan forekomme, Rasmus's Fødselsdagslagkage

Hej alle sammenVi sad et pat stykker på chatten den anden aften, mvor jeg fortalte om den lagkage jeg skulle lave til den fødselsdag vi holdte for Rasmus i lørdags!!

her er den så 1 stk “Lynet McQueen” lækkersag lige til sidebenene

Blev han glad for sin bil? Den er godt nok flot!
Camilla

:savle::savle::savle:

MUMS !

[quote=dkkorat;110064]Blev han glad for sin bil? Den er godt nok flot!
Camilla[/quote]
Han blev meget glad for sin bil… Så meget lagkagen de havde lavet til ham på hans egentlige fødselsdag i børnehaven i går bare ikke helt var go nok :tihi:

MUMS !
[/quote]

Ja Therese… men var mums

mørk chokoladecreme og banan på nederste bund og jordbærskum med hvid chokolade på øverste :savle::savle::savle:

:savle::savle::savle:

Sig det dog ikke !!!

Jeg har ikke fået morgenmad endnu - mine tarme skriger, men jeg måtte lige ind og lure herinde først.

:tihi:

Sig det dog ikke !!!

Jeg har ikke fået morgenmad endnu - mine tarme skriger, men jeg måtte lige ind og lure herinde først.

:tihi:
[/quote]

:tihi::tihi: - undskyld… jeg havde advaret

-høhø-høhø-høhø

Nårh-ja…

Det ser lækkert ud :savle:

Hvad er toppen - marcipan med tryk :?

[quote=birtheras;110086]Det ser lækkert ud :savle:

Hvad er toppen - marcipan med tryk :?[/quote]

Nej rispapir m sukkerfarver!
det kræver man laver kagen i go tid, og lægger papiret ned på kagen med en gele/glukose imellem kage og papir, på den måde opløser papiret sig og efterlader sukkerfarven tilbage… Jeg lægger sugarpaste under for at farven har en fast masse og sætte sig på når papiret er opløst!!
Opløses papiret ikke helt er det ikke et problem, da det minder i konsistens og smag om en meget tynd riskiks

Flot og lækker lagkage . jeg har lige spist frokost men ville ingen problemer have med at køre et stykke eller to ned.

:savle::savle::savle:

Hvor ser den lækker ud.
Hvor køber man sådan en top :?

Nøøøøj, hvor er den flot! :thumbup::thumbup::thumbup:

Hold da op, hvor ser den lækker ud. -savle -savle -savle

[quote=Vivi_Fletcher;110233]Hvor ser den lækker ud.
Hvor køber man sådan en top :?[/quote]

Det gør du på www.kagekompagniet.dk :slight_smile:

Mange tak for roserne alle sammen :pote:

Jeg var nu også ganske godt tilfreds med den selvom det denne gang blev den lette løsning, normalt pynter jeg selv hele kagen med sugar paste alt efter anledning!!

men knægten slugte den med øjnene og det var jo formålet med det:wehu: