Advarsel mange billeder: Isabella blev tvunget til at være model

Isabella og jeg har holdt fotoshoot :høhø: Eller JEG holdt fotoshoot og Isabella var det nærmeste offer :muhaha: Hun var lige blevet børstet, og så sååå fin ud :rock:

Her er resultaterne :smiley:

Moar hvad er det for noget du har der :?

Skal vi ikke hellere lege børste-legen igen :bebe: Den var sååå sjov :wehu:

Sikke en fin mus, og JEG har helt selv fanget den :rock:

Hvor har du taget musen hen mor :? Var, var, var :?

Jeg er pæn, også i profil :wehuu:

Altså vi kom fra børste-legen :venter:

Se hvor uskyldig jeg ser ud :engel2:

Den der mus, hvordan kan den flyve oppe i luften :? Mus kan altså ikke flyve mor! Det er fugle, der flyver… :smiley: Du er altså skør mor :høhø:

Mor jeg synes du skulle købe en fugl på pind, i stedet for den der mus :stuck_out_tongue: Det er altså forkert at se en flyvende mus :tihi:

Jeg kan nå min næse med min tunge :yah:

Skal vi slås mor, sådan for sjov :tonguenanananana:

Neeej der kom musen :klap:

Tilslut synes Isabella lige, at hun skal vise sine majestædighed frem :rock: Og selfølgelig hendes charme, selvtillid og lækre fritz :høhø:

Hun er altså virkelig smuk:smelter:

Hun har bare de smukkeste blå øjne :slight_smile:

Sikke en vidunderlig model, ingen tvivl om hun virkelig er en charmetrold

personlig er jeg ret imponeret over hun kan være stille, terroristerne er kun stille når de sover og til nød når der vaskes :dokdok: vi har så meget brug for en onkel der kan fortælle dem hvor skabet skal stå for mig er de altså ret meget ligeglad med

Hun er altså bedårende! :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu: Jeg kan godt forstå at du ikke kan lade være med at fotografere hende. :fotograf:

Hvor er hun bare utrolig SMUK! :wehuu:

Hvor er hun smuk. Og klog. Meget klogere end dig, tydeligvis. Mus, der flyver - næh, ved du nu hvad!

:stuck_out_tongue:

[QUOTE=galath;1201566]Hvor er hun smuk. Og klog. Meget klogere end dig, tydeligvis. Mus, der flyver - næh, ved du nu hvad!

:p[/QUOTE]

Jeg har også erkendt, at hun er mere begavet end mig :surrender1: Hvem børster hende, giver hende mad og vand, nusser og krammer hende, tømmer og rengør hendes toilet, betaler for hendes lejlighed osv., det er mig :høhø: Det skal man da have en ret god begavelse for at få kringlet igennem, og så nyder jeg det ligefrem :smiley: Men hun er nu god til at vise sin taknemmelighed, og jeg synes det er det bedste ‘job’ i verden, at være hendes mor :hjerte: Og hun udfører jo også et stort stykke arbejde, som min personlige terapikat, som ved præcis, hvordan hun skal hjælpe mig, uanset situationen :thumbup: Her til morgen kom hun op og puttede omkring kl. 10.00 (jeg var vågen fra kl. 05.00-08.00, så havde hårdt brug for søvn!). Hun hoppede op i sengen, jeg lå på siden, og hun smed sig så op ad mig, med ryggen helt ind til mig :høhø: Yderst diskret :stuck_out_tongue: Så puttede hun ellers sit hovede mod mit, og så lå vi der i 50 min. :hjerte: Men hun snorker, så det lyder som om der er en der snakker :tihi: Blev helt i tvivl om, om der var en i min lejlighed, men kunne så mærke, at det bare var Isabella, som fortalte, at hun trak vejret :høhø:

Hun er guddommeligt smuk :wehuu::wehuu:
Og som en lille sidebemærkning så holder jeg af at høre dig fortælle om din hverdag med hende.