Advarsel - nuttehedsfaktor eksplosiv stor

to uger og to dage gamle er Rikkes og mine små mislinger, der bor hos Rikke fordi moderen er Rikkes kat: Sundisk Why Forget Precious.

Rækkefølge: Dreng, pige, pige og pige

Nuihhh:smelter:

Uh hvor er de nuser

Hvad er der med Aby killinger?! Suk altså! :hjerte:

Så hold dog op med at poste den slags billeder :venter:

Det er jo ikke til at holde ud :hjerte: :smiley:

:smelter:

Nå, det er sådan, det hænger sammen. Så forstår jeg bedre :slight_smile:

Tillykke med dem :flag: Og den advarsel var åbenbart ikke tydelig nok. Jeg skulle lige ind at kigge… :besvimer::besvimer::besvimer:

Den der lille knægt - jamenaltså :love2:

:hjertehop: …nuttethedfaktor eksplosiv stor …jeg er poppet!

Åh nej, det der kan jeg slet ikke holde til! VIDSTE at jeg ikke skulle åbne tråden :dokdok: Hvor er de bare helt igennem fantastiske :hjerte::wehuu:

Jeg bare MÅ have en ABY! Det er det eneste der står på juleønskesedlen til manden, men han er hverken til at hugge eller stikke i… han mener vi har nok katte :?

[QUOTE=DK Astani;1201574]Åh nej, det der kan jeg slet ikke holde til! VIDSTE at jeg ikke skulle åbne tråden :dokdok: Hvor er de bare helt igennem fantastiske :hjerte::wehuu:

Jeg bare MÅ have en ABY! Det er det eneste der står på juleønskesedlen til manden, men han er hverken til at hugge eller stikke i… han mener vi har nok katte :?[/QUOTE]

Men I har jo kun 3? Sikke noget vås :smiley: I må komme her så han kan se at 5 slet ikke fylder så meget som man skulle tro :høhø:

Præcis Camilla - 3 er jo ikke mange - mange er 10 i min verden. Jeg synes 5 er et perfekt antal (og så killinger ind imellem naturligvis) - men manden mener at huske vi engang havde en aftale om 2:?
Vi må vist hellere kigge forbi, så han kan se at 5 ikke er et problem :høhø:

[QUOTE=DK Astani;1201574]Åh nej, det der kan jeg slet ikke holde til! VIDSTE at jeg ikke skulle åbne tråden :dokdok: Hvor er de bare helt igennem fantastiske :hjerte::wehuu:

Jeg bare MÅ have en ABY! Det er det eneste der står på juleønskesedlen til manden, men han er hverken til at hugge eller stikke i… han mener vi har nok katte :?[/QUOTE]

Manden skal bare opleve og have fingre i en aby - så er han solgt - så du må lufte ham:-)

Vi har faktisk meget kort mødt et par abyer sammen, men han var bare ikke solgt… ja, jeg fatter det jo ikke, jeg var solgt med det samme! Men det kunne da godt hænde, at man skulle prøve igen :slight_smile:

Og især hvis I holder jer til burmesere, så fylder de ikke så meget :stuck_out_tongue:

Jeg synes jo selvfølgelig at min egen katterace er skøn… men det er skisme svært at hamle op med ABY-killinger, hvad nuttehed angår :inlove:

De har det med både at se kære ud, være bedårende og samtidig have et eller andet “pisse-frækt” i deres blik.
Det er slet ikke til at stå for :smelter:

altså den sidste lille pige hun er da slet ikke til at stå for - en rigtig lille gymnast i split :slight_smile:

Ja, jeg glemte helt at kommentere på killingerne :ups: De er allesammen nuttede, men den lille akrobat på det sidste billede er da især svær at stå for :inlove:

Lis, jeg må lige have hjælp… hvordan er det nu med farverne på ABY? Er killingerne på de 3 første billeder det man kalder “vildtfarvet” eller hvordan? Og den sidste - rød? eller er det den der hedder sorel? Pardon, er slet ikke hjemme i ABYfarver, og vil gerne kigge på billeder af voksne katte for at sammenligne farverne (og så skal jeg vide hvad jeg skal google efter ;-))

Jep - de tre første er vildtfarvet, ruddy, usual - fortynding blå
den sidste er rød, sorrel, red - fortynding fawn

Og så fås hele farvepalletten i sølv - men der er vist ikke mange der opdrætter sølvabyer mere

Nuuuiiiii …Hende den nederste, hun smelter da total hjerter :slight_smile: