ADVARSEL om dyreklinik

Jeg er naturligvis enig i, at der skal advares mod dårlige dyrlæger/dyreklinikker…men kræver det ikke liiiidt mere, end et indlæg på kattegalleri?

Det kunne jo, alt andet lige, være en konkurrent eller en bims person, der skriver indlægget…det kunne være noget “hear-say-noget”

Jeg kender ikke omtalte dyrlæge eller hans lade…

Hvis det er sandt at “Der ligger cigaretskodder over alt i “klinikken” og “klinikken” er en lade!”, så burde det næsten ikke være nødvendigt at advare :gruble:

Google viser, at han det ene sted står opført som smådyrsdyrlæge - Et andet sted som kvægdyrlæge.
Han har for øvrigt for nylig været omtalt i pressen, fordi han i stedet for at lade folks aflivede dyr kremere smed dem i en skov i nærheden.
Undskyldningen var, at han ikke havde plads til dem i fryseren.

jeg kan huske ham fra jeg boede i Holstebro - det var IKKE pæne ord der blev sagt om den “praksis”… jeg troede faktisk slet ikke han var praktiserende dyrlæge mere :S

Jeg tror godt vi tør sige, at det navn skal man gå uden om med sit dyr… Så har jeg vist ikke sagt for meget :slight_smile: Men ja et opslag i et forum er ikke nok… det kan være en der vil lave ballade, men lige ham her har jeg hørt navnet på flere gange så jeg tør godt sige at jeg ikke kommer der selv :slight_smile:

nu har jeg læst de link der er i opslaget.
og jeg er ret sikker på det ikke bare er en der vil lave ballade.

Har ikke hørt om vedkommende før, men hvis det er sandt, så håber jeg da at det bliver anmeldt

Jeg kom til at nævne navnet på et dyrehospital, som godt kendte ham… Det indlæg på det forum undrede dem ikke og de kunne jo kun sige at man får hvad man betaler for… (Jeg tror de har ryddet op efter hans arbejde)

jeg tror der er en del dyrehospitaler i området som har ryddet op efter ham :frowning: