ADVARSEL til killinge/katte-sælgere & købere

Denne kat er min - hun hedder “Perli-Gem’s Surprise” og er en kastreret perser-pige.

Jeg gad vide om ikke der vil være nogle der genkender hende eller hendes historie

Surprise er født og opvokset her hos os…
Grundet personlige omstændigheder blev Surprise en halvvoksen pige inden vi begyndte at lede efter et nyt og kærligt hjem til hende…

Men en dag blev jeg ringet op af en sød pige der var meget interesseret i hende…
hun manglede en kælekat & en kammerat til sin anden unge hunkat…
Efter en del samtale blev vi enige om at jeg ville levere Surprise til sit nye hjem
og som sagt så gjort!

Surprise blev modtaget af en glad pige og hendes anden kælekat.
Alt var vel og der skulle ikke være nogen ko på isen…

Pludselig en dag ca. 3 uger senere blev jeg kontaktet af flere andre mennesker - der spurgte om jeg var klar over at Surprise var sat til salg i den blå avis…

Ganske rigtigt! Hun var sat til salg igen…Til en pris der var væsentligt højere end jeg solgte hende til.

Jeg kontaktede køber med det samme…og fik en masse dårlige undskyldninger slynget i hovedet:
katten var syg, den var sky, den ville ikke spise, den var ikke renlig osv. osv.

Jeg var vred, for jeg havde ikke hørt et ord fra køber om at noget skulle være i vejen!

Jeg meddelte hende at jeg ville hente katten en time efter - og det gjorde jeg og betalte hende samme beløb som hun havde givet mig for katten!!!
Jeg fik en kat hjem som nu var både sky og bange for hænder…
Først nu efter mange måneder er hun helt på toppen igen.

Det viste sig at jeg ikke var den eneste der var uheldig med denne katte/killinge-køber
og at det drejede sig om flere forskellige racer…

Samme killinge/katte-køber slettede kort efter sin profil fra KG

Nu burde der ringe nogle klokker rundt omkring for folk…

Jeg blev til aften kontaktet af en ulykkelig opdrætter, som pludselig havde fundet “sin” perserkat sat til salg på Gul & gratis til det dobbelte af hvad han solgte den til for en lille måned siden!

Gæt hvem han havde solgt den til???

Så I derude - PAS PÅ - hvem i sælger kat/killinger til og hvem i køber af…

Hilsen Lisser
Perli-Gem’s persere

Jeg har lige sendt dig en PB, syntes det virker bekendt.

gider en sende mig en pb om hvem vedkommende er… for jeg har ikke hørt denne historie før

Må man ikke nævne sådanne navne på dette forum, vil det ikke være ret besværligt at sende PBer til alle opdrættere.
Må man godt nævne Breth Hansen og CK ??

Glemte lige, det var da godt du fik fat i din kat, og sådanne personer skulle [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif]

Jo sådan personee må man vist godt nævne—

Jeg ville også meget gerne have et navn, for jeg har jo snart en del killinger til salg.

Tror nu godt man må nævne sådanne personer ved navn… jeg vil ihvertfald gerne vide hvem personen er…

I nævner bare løs…

gerne med fuldt navn, adresse, tlf nr mv…

en advarsel har kun så stor værdi som de informationer den leverer så i skriver bare løs

Knus og -pote dask
Admingruppen

ja tror det ville være rart at vide for alle. Jeg vil da også gerne vide hvem det er.

Jamen her må jo være tale om den gode Lone Hansen fra Esbjerg.

Hun har vist en vane med at købe katte billigt, og sælge dem dyrt igen.

Har hørt fra andre, at hun også kan finde på at kontakte folk som har killinger/katte til salg, og udgive sig for at hedde noget helt andet.

Var det hende med kærsten, som altid tog telefonen når man ringede??

Det ved jeg ikke, men her er hendes profil inde på kg http://www.kattegalleri.dk/html/gal_vis … erID=17281

årh nej kan se hun også nu har en ny indkøbt kat til salg. -ked

Jo det er hende men han er så eks-kæreste nu…Lisser har ret, hun er utrolig sød at snakke med -uha…hvis det da er hende Lisser skriver om…

ja hun sælger sin ene kat apollo(til kr.4000) for at få råd til gennem en advokat ,at hente en anden kat,for de penge,det da simpelthen utroligt hvad folk finder på af historier,når de skal tjene penge,på uskyldige væsner føj siger jeg bare -what

og hvor er det bare synd,for din ellers søde og rare kat,at den skulle igennem det,og hvor var det godt du fik hende hjem igen, -thumbs -thumbs

Ja, tænk sig at sælge en kat til 4000 kr for at få råd til en ADVOKAT… Føj forhelvede! Hun er XX nr 2! og hun kommer med sine åndsvage løgne konstant. Hun har ellers holdt lav profil i et stykke tid…

Hun havde til at starte med en hankat os… en mco… den har hun os solgt…

I forsvar skriver Lone hansen følgende:

Lone H

Skrevet: 29-05-2008 00:38:55

1 ) Apollo var syg da jeg købte ham… opdrætteren solgte mig en syg kat… og har dyrlægens ord på dette… katten havde 40,1 i feber…!

1. Nu var det jo sådan at jeg LOVEDE bente at skaffe nicara tilbage og hun hjælper mig 100%…
    men når man bor i lejlighed selv til en hus leje på 3700 i måneden + telefon regning på 500 hver måned og et lån på 25.000 + mad osv…
    så har jeg ikke penge nok til advokaten som selvf vil have sine penge for at jeg kan få min kat igen !!!

købte apollo så DEMUS ikke skulle være alene mere…!
og havde opgivet Nicara pga der ikke skete noget…
dette er 2 skrivelse han får og ignorere han den jamen så skal sagen i foderetten…

Så der ikke mere i den sag…
kan i sove godt !

Hvorherre til hest, hun er da godt nok langt ude - “Jeg er nød til at sælge min kat, for at få råd til en advokat, så jeg kan få min anden kat tilbage” - Den var ny! Sikke det flyder med dårlige undskyldninger. Nu er en kat jo ikke ligefrem en værdigenstand, på linie med et smykke eller et maleri, som man kan sælge hvis man kommer i pengeknibe. Det er et levende dyr, det kan man da ikke tillade sig! Det er godt nok trist, hun er virkelig langt ude med sine løgne. Pigen er kun 18 år og allerede godt i gang med at skabe sig et ry som kattehandler. Mon hun er den nye CK? -uha

Det var godt at du fik din kat tilbage. Jeg håber efterhånden at folk har hørt om hende, så de ikke sælger hende flere katte. Det lyder jo også til, ifølge hendes eget udsagn, at hun ikke burde have kat med alle de økonomiske vanskeligheder hun har - Hvis man er nød til at sælge en kat for at få råd til noget andet, så skal man da vist bare ikke have kat overhovedet!

Indtil sent i nat var der en lang tråd på KatteGalleri med udgangspunkt i netop denne annonce, men den var slettet her til morgen.
Jeg håber, Lone fik læst mit sidste indlæg, som var stilet direkte til hende. Ganske kort anbefalede jeg hende i en venlig tone bl.a. at feste noget mindre og droppe sit “Shake Stream” abonnement til 500 kr. om måneden, og da hun svarede, at hun var ung og ville feste m.m., rådede jeg hende til sidst at bede Nico’s (hendes MCO) opdrætter om at købe ham tilbage og så vente med at anskaffe katte, til hun var blevet mere moden.