Æblemostreglementen

Super film imorgen hvis man er til den slags genre, Æblemostreglementet med Michael Caine kl 20.30 på TV2 :slight_smile:

ØV! Jeg er til fødselsdag i morgen - det er ellers en SUPER bog og film:ok:

det er en af mine yndlingsfilm - den er bare SÅ god!!!

Jeg kan desværre ikke tage TV2 men derudover ved jeg at TVet er indstillet på fodbold imorgen. :thumbdown:

Selvfølgelig kan jeg da sende Finn ind til et andet TV, men da jeg alligevel ikke kan se den så kan han vel godt få lov til at se Fodbold -høhø

[quote=birtheras;194823]Jeg kan desværre ikke tage TV2 men derudover ved jeg at TVet er indstillet på fodbold imorgen. :thumbdown:

Selvfølgelig kan jeg da sende Finn ind til et andet TV, men da jeg alligevel ikke kan se den så kan han vel godt få lov til at se Fodbold -høhø[/quote]

Ja :tihi: :tihi: det kan hun jo lige så godt :smiley: Du er velkommen her søde Birthe så skal jeg ahve lidt lækkert til os:thumbup:

Du beder dem da bare om at tænde for tv2 kl 20:30-høhø -høhø

Uhh det vil jeg frygtelig gerne, men desværre er der lidt langt -høhø

åhhhh den ville jeg altså så gerne se, MEn har jo andre planer imorgen aften:)

Den er i hvert fald supur god på bog.

:ok::ok:

Tak for oplysningen, jeg har ikke set den før - men jeg vil bestemt give den en chance…

Jeg skal helt sikkert se den…:thumbup:

:wehuu::wehuu::wehuu:

Sine …

Af hjertet tak, fordi du gjorde mig opmærksom på filmen - det er den bedste film jeg har set længe.

:ked:

Jeg har lige set Æblemostreglementet for 2. gang. :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Jeg håber, at der er flere af jer, som har set/genset den her i aften.

Det er en af de smukkeste film, jeg har set…:wehuu:

:wehuu::wehuu:

Det var første gang for mig - og hvor var de par timer godt givet ud…

:hjerte:

Ja de er bare SÅ god og rørende og rammende. Michaels skuespil er så gennemført i filmem.

WOW - sikke en film.
De to timer fløj afsted…

Det er jo en fantastisk film - og bogen er MINDST lige så god.

:slight_smile:

Jeg bliver altid så skuffet, når jeg har læst en knaldgod bog og så skal se den på film …

Samme her… og derfor gør jeg en del ud af at undgå at læse en bog, hvis jeg ved at der er lavet en filmatisering, som jeg kunne finde på at se :slight_smile:
Bogen kan man jo altid læse senere…

Så ikke filmen denne gang… men har set den for år tilbage - den er virkelig god :slight_smile:

Jeg har ikke læst bogen endnu, så jeg kan ikke udtale mig om bogen er bedre. Men en bog vil jo altid være mere indholdsrig, plus man altid selv får dannet sit eget billede af personerne og omgivelserne i bogen.

Men måske man skulle læse bogen:?