Æblet falder ikke langt fra træet!

Ahh - der skulle selvfølgelig stå : Æblet falder ikke langt fra STAMMEN!! -LOL

Min datter har flere gange ytret at hun også gerne være på et kattefora -upssa, men det er hun jo alt alt for ung til.

I dag tog jeg hende i at sidde på computeren og skrive dette til den dag hun kan komme med :D:D(sådan om en 11 års tid -tihi-tihi)

her er sascha og jeg er 7 år. min kat leger i mit telt og hun hedder liva.
de preva at spise min mad og unni knoer af liva og nuka.

Oversættelse til dem som ikke lige fik fat i hele meningen -tihi:
preva=prøver
Knoer =knurrer

Jeg synes altså det er sødt, sjovt og flot (man er jo moderen -høhø) (hun er jo næsten lige startet i 1 kl.)

Kan godt forstå du er stolt. Hvor hun dygtig din pige

årh hvor sødt… og hvor er hun dygtig

Nåååå hvor er hun bare pragtfuld Rikke -wehuu Du har opdraget hende godt:D

Åh, hvor sødt -forelsket

Hun skal nok være at finde på diverse fora inden længe -tihi

Hvor er hun dygtig, og så sød. -love

Århhh hvor er det kært -lovelove

Nååårh hvor er det skønt Rikke…NYD det, pludselig er de så store. Mine er 15 år og 12 år allerede…og begynder så småt at syntes jeg er en kattetosse…fniiis hvor faen får de den ide fra ??

Hvor er hun dejlig-wehuu

Så er det godt at hun har en sød mor som kan fortælle hende hvordan det foregår:D

Tak skal I have :slight_smile:

Det er en dygtig datter, du har!

Børnene lærer altså utrolig hurtigt det der med computeren, og som en ekstra bonus så får de øvet sig i at stave samtidig. Det er faktisk ikke så ringe endda -thumbs

[quote=Rikke H;66841]Ahh - der skulle selvfølgelig stå : Æblet falder ikke langt fra STAMMEN!! -LOL

Min datter har flere gange ytret at hun også gerne være på et kattefora -upssa, men det er hun jo alt alt for ung til.

I dag tog jeg hende i at sidde på computeren og skrive dette til den dag hun kan komme med :D:D(sådan om en 11 års tid -tihi-tihi)

Oversættelse til dem som ikke lige fik fat i hele meningen -tihi:
preva=prøver
Knoer =knurrer

Jeg synes altså det er sødt, sjovt og flot (man er jo moderen -høhø) (hun er jo næsten lige startet i 1 kl.)[/quote]

-wehuuKære Rikke -wehuu

Vi behøver altså ikke en oversættelse.
Det er så sødt skrevet -love -love -love

Man kan også sige æblet falder ikke langt fra pæren.
Det sagde min yngste søn altid.
Så det siger vi her i familien.

Mange gode tanker
Mona

Åh hvor er hun sød -love

Hvor er det sødt -wehuu

Nåhh, hvor sødt… Det er bare sådan nogle guldkorn det er SÅÅÅÅÅÅ skønne at få!!
Hehe… jeg kunne nu faktisk godt bruge den oversættelse :smiley: er ikke så god til at tyde sådan noget endnu!! :slight_smile:

Det er da sødt, hun vil virkelig gerne være med -forelsket