Aerovac til Roomba

Nogen der har erfaring med den (i hvert fald i DK) nye Aerovac beholder til Irobot/Roomba robotstøvsugere??

http://www.roboteksperten.dk/roomba-…rovac-bin.html
http://store.irobot.com/product/inde…ductId=3902001

Den får nogle mega gode anmeldelser.

Jeg har selv en Roomba 560 - og synes det er reeet træls dagligt at skulle rense børsterne for et mega lag af kattehår.
Så nu har jeg bestilt en Aerovac beholder - fandt den noget billigere på Amazon.co.uk - og er meget spændt på at se, om mine forventninger bliver opfyldt :slight_smile:

Spændende, du må endelig dele erfaringer når du har prøvet den :slight_smile:

fedt - giv endelig en anmeldelse når den kommer :slight_smile:

Jeg fik begge slags med til min - jeg synes ikke den er bedre end den “røde” beholder. Rengøringen af børsterne er det samme…

Og særlig ny er den da ikke? Jeg bestilte min roomba i februar og der fik jeg begge slags beholdere.

[QUOTE=Camilla;635369]Jeg fik begge slags med til min - jeg synes ikke den er bedre end den “røde” beholder. Rengøringen af børsterne er det samme…

Og særlig ny er den da ikke? Jeg bestilte min roomba i februar og der fik jeg begge slags beholdere.[/QUOTE]
Hvor bestilte du?

Mener det hed roboteksperten.dk

[QUOTE=Camilla;635369]Jeg fik begge slags med til min - jeg synes ikke den er bedre end den “røde” beholder. Rengøringen af børsterne er det samme…

Og særlig ny er den da ikke? Jeg bestilte min roomba i februar og der fik jeg begge slags beholdere.[/QUOTE]

Det skal jeg så ikke kunne udtale mig om - har bare ofte været forbi Robotekspertens hjemmeside, og det er først nu den figurerer på hjemmesiden :surrender:

Jeg modtog Aerovac beholderen i fredags - 3 dages forsendelsestid fra UK, det var fornemt :slight_smile:
Og jeg må sige, at jeg - efter at have set den i aktion de sidste dage - er overordentligt positiv :ok:

Normalt, når min Roomba 560 (den gamle type, som kom incl. lighthouses) har kørt dagligt i stue/køkken og kontor - så kræver den rensning af børsterne + bøsninger - og her taler vi altså normalt om børster, der er fuldstændigt viklet ind i MCO og birma pels, så man næsten ikke kan se det sorte på børsterne mere. Og det har vitterligt krævet daglig børsterensning, for ellers kunne den slet ikke køre.

Sådan ser børsterne ud på roomba’en efter kørslen idag:

Stort set ingen hår på børsterne - og som det anes, trods dårlig kvalitet på Iphone-billede, så er beholderen altså stort set fuld - så det er altså ikke fordi der ikke har været noget at støvsuge op.
Og børsterne så ligedan ud igår efter kørslen, mega nemt at gøre rent ift tidligere.

Så herfra må jeg sige, at den nye beholder virkelig gør en forskel :rock:

jeg har også fåët aerovac til mine 3 roombaer

det gør en verden til forskel - det er den beholder alle pet versionerne kører med nu :slight_smile:

og med nye batterier - så har jeg nu 3 pet versioner (opgraderede alm 581 nu magen til 564) kørende rundt - det har sine fordele…

Er I stadig glade for aerovac beholderen?
Jeg har forsøgt at bestille den på amazon.co.uk, men de vil ikke sende den til mig og det kan jeg jo ikke helt forstå.:gruble:

[QUOTE=Mislingen;721721]Er I stadig glade for aerovac beholderen?
Jeg har forsøgt at bestille den på amazon.co.uk, men de vil ikke sende den til mig og det kan jeg jo ikke helt forstå.:gruble:[/QUOTE]

det er da der jeg har fået mine.,… hvorfor vil de ikke sende til dig ?

Aner det ikke, de vil ikke sende til min destination og skriver, jeg skal ændre shipping adressen…

det lyder meget mystisk jeg er helt blank… prøv at skrive til kundeservice…

Det er åbenbart forhandleren, der ikke vil sende dem til DK.
Hvis jeg kun vælger aerovac filtrene, der kommer fra Spares-2-go, er der ingen problemer.
Men jeg kan ikke bruge til så meget, når jeg ikke har aerovac beholderen:argh:

Synes du, aerovac beholderen er bedre end den oprindelige?

[QUOTE=Mislingen;721816]Det er åbenbart forhandleren, der ikke vil sende dem til DK.
Hvis jeg kun vælger aerovac filtrene, der kommer fra Spares-2-go, er der ingen problemer.
Men jeg kan ikke bruge til så meget, når jeg ikke har aerovac beholderen:argh:

Synes du, aerovac beholderen er bedre end den oprindelige?[/QUOTE]

nej egentlig ikke… den er lettere og hurtigere at rense… men derudover - så er der ikke rigtig nogen forskel…

Nå ok, jeg synes det er ok at rense, hver gang min 563 har kørt.
Jeg synes det er vildt, hvor meget skidt den fjerner hver dag, men der er alligevel kattehårsnullermænd i tæppet bagefter.

[QUOTE=Mislingen;721853]Nå ok, jeg synes det er ok at rense, hver gang min 563 har kørt.
Jeg synes det er vildt, hvor meget skidt den fjerner hver dag, men der er alligevel kattehårsnullermænd i tæppet bagefter.[/QUOTE]

jeg er også lykkelig for mine 3 - kunne ikke leve uden !