Affedter til kattevask

Hejsa…jeg er af en udenlansk bekendt blevet spurgt om jeg kunne finde følgende affedter til hende - bruges til showvask af mainecoon
Show cleaner. Ellgaard. Vodskov
Nogen som kender dette??
tak anna

jeg har lige været turen igennem med storindkøb til kattevask, og jeg ringede også til Ellgård og fik at vide af en ekspeditrice at det de havde på lager var det sidste de ville have… de laver det ikke mere… det var i hvert fald hvad jeg fik at vide…

alternativet er Goobs nye affedter… den gamle variant som jo nærmest tog livet af huden på katten er nu blevet tilsat en masse guf så den ikke længere er så ond og som skulle være næsten en tro kopi af Ellsgårds blandning.

Goobs nye kan fåes på pit stop for pets hjemmeside…

alternativt så ring til ellgård

De bor Halsvej 35
9310 Vodskov

98 29 47 10 (tror jeg nok)

Knus Regitze

Jeg har også diverse stående herhjemme. Jeg har nemlig een kat som virkelig har brug for et bad af og til, og jeg synes den bedste er og bliver Jerob Pre Cleaning Creme, den synes jeg faktisk er bedre en Groomers Goop, for det udtørrer ikke så meget, og dermed bliver pelsen ikke så hurtigt fedtet igen. Den gør også pelsen mere luftig på een eller anden måde.

Den fås hos Pit Stop for Pets herhjemme. Bare et forslag. [bigloony]

Nåå ups der er en ny, ups ok. Den kender jeg så nok ikke, er det den “creme affedter”? Den ligner nok lidt henad den Jerob kunne det ligne. Gir mening. -thumbs

Vi har haft brugt Showcleaner - men føj det stinker parfumeret -høhø Ved slet ikke om det kan fås mere? Måske hos PitStopforPets eller lignende?

Herhjemme kan vi “nøjes” med Anju Beauté Degreaser samt GOOP hvis der er en fedthale -thumbs

Nu gik mit liv næsten istå -ked -ked -ked

Showcleaner -what -what -what

Men nej jeg har lige talt med dem og det kan stadig købes ved Ellegård

telefon nr 98 29 47 10
mobil nr 20 62 24 24

-bananer

Hejsa Og tak for Jeres svar :slight_smile:
Jeg har snakket med dem og vil nu bestille noget hjem…så kan jeg jo raporterer tilbage hvordan det virker på vores katte i f.h.t. det vi normalt bruger .-)
anna

Jeg har aldrig brugt affedter til mine misser og de er bleve vasket ganske fint alligevel…

Er det så fordi persere ikke fedter så meget eller?

Jeg ved sørme ikke hvor meget Perser fedter, men show cleaner er især når vi skal på udstilling :smiley: -høhø

Jeg ved sørme ikke hvor meget Perser fedter, men show cleaner er især når vi skal på udstilling :smiley: -høhø[/quote]

OK det kommer mine så ikke -høhø de andre skal jo også have en chance -høhø

Jeg ved sørme ikke hvor meget Perser fedter, men show cleaner er især når vi skal på udstilling :smiley: -høhø[/quote]

OK det kommer mine så ikke -høhø de andre skal jo også have en chance -høhø[/quote]

-SJOV så får de da lige en pokal af mig -høhø -høhø

OK det kommer mine så ikke -høhø de andre skal jo også have en chance -høhø[/quote]

-SJOV så får de da lige en pokal af mig -høhø -høhø[/quote:2gcdzl5r]

Ihh hvor dejlig…Takker og bukker -høhø