Afmontering af hængekøje

Nogen, der har en god ide til, hvordan man tager endekuglerne af en hængekøje i et PetFun, så man kan få stoffet af? Jeg synes jo, jeg altid tidligere har kunnet hive dem af, men denne gang sidder de godt nok fast. De rokker sig ikke så meget som en millimeter, når jeg forsøger at få dem løs.

Jeg kan ikke rigtig komme i tanke om nogen redskaber, der giver mening, så alle konstruktive idéer er velkomne. De er jo ikke skruet på - bare sat fast på enden af en metalpind.

1 Synes om

Er du ikke sød og tage et billede af den? :slight_smile:

Jo, når engang min telefon er ladet op. Lige nu er der ikke strøm nok på :slight_smile:

1 Synes om

Kan du ikke lirke hængekøjen ud over dem?
Det kan jeg på mit, det kræver lidt tålmodighed, men er muligt :slight_smile:

1 Synes om

Jeg har aldrig taget knopperne af. Jeg krænger stoffet ud over. :slightly_smiling_face:

2 Synes om

Decto første petfun vi købte, der kunne knopperne tages af(hvilket gør at mu falder de selv af) men den sidste vi købte, ja der sidder de fast, så jeg gør som Louise, krænger stoffet ud over

1 Synes om

Jeg tager heller ikke knopperne af. Køjen kan trækkes ud over. Jeg tror det er meningen på den måde :slightly_smiling_face:

2 Synes om

Jeg trækker også bare hængekøjerne ud over :slight_smile:

1 Synes om

Samme her. Kuglerne på mine PetFun-køjer sidder fast, så jeg hiver bare stoffet ud over, når de skal vaskes.

1 Synes om

Jeg har også et Petfun og krænger stoffet ud over kuglerne som sidder fast.

1 Synes om

Godt, jamen, jeg er totalt overbevist af så mange enslydende forklaringer :hoho:

Det faldt mig overhovedet ikke ind, at det var en mulighed :slight_smile:

6 Synes om

Så fik misserne fine, nye hængekøjer. Den ene var ved at gå op i sygningen i kanten, så jeg var bange for, den til sidst ville give helt efter. Og så er jeg bare ikke god nok til at få dem vasket tit nok, så de bliver så grimme. Misserne er helt ligeglade, men det er jeg jo ikke helt …

For en ordens skyld, @MorTilKatja - så ser de sådan her ud. Knopperne på metalstangen:

9 Synes om