Afstemning om indholdet af en toast

Hvordan laver i toast derhjemme?

Vi har lige en lille “konflikt” fordi jeg kom hjem med hamburgerryg og ikke skinke :stuck_out_tongue:

Kom nu folkens :slight_smile:

I ved vel hvordan i vil have den :wink:

min mening…

tilfældig ost (gerne det der i plastik indpakning) men helt klart skinke… Kanten rundt i hamburgerryg er svær at rive over, og pålægget er pænt varmt når toasten kommer lige fra toasteren, det er et uheld der venter på at ske :smiley:

Her kunne jeg aldrig komme itanke om at komme andet i en toast end hamburgryg. MEN…der skal også være tomat. Har jeg ikke tomat i huset laver jeg ikke toast.

Men toast er en nederen spise, som jeg ikke tager i min mund.

Havarti eller anden rund ost i rød indpakning og skinke!

Min ene store unge vil dog hellere have hamburgerryg og toastost

Derfor skærer man kanten af hamburgerrygen :wink:

Av for P…
Tomat bliver SÅ varm! Men smager ummmmm

tja efterhånden er der flere slags… spegepølse, hamburgryk og så ost … men den rigtige er med skinke og ost…

og den med tomaten… mums var et hit, der hvor jeg arbejdet… hilsen en gamel grillmotter

Uuh, jeg kan komme rigtig meget i en toast :smiley:
Men af ost foretrække jeg den der cheddar agtige ost indpakket i plastik stykvis.
Og så er det ellers hip som hap om det er hamburgryg eller skinke.
Evt. kan man komme ketchup i også. Ellers sød sennep ovenpå. Eller oregano i.
Leverpostej er også godt. Samme gælder smør. Eller pikant ost :slight_smile:

Jeg skal ikke kunne sige hvad der er i en toast, for her på amager spiser vi kun amagermadder.
Men jeg kan fortælle hvad der skal være rundt omkring en toast - Cafe Klostertorvet. -høhø

der skal hjemmeskåret skinke i tykke gode skiver, lidt sød sennep, en lille smule paprika, det faste kød fra en tomat (ingensaft og kerner) skåret i tynde strimler, en lille smule rød peberfrugt og så ellers en rigtig god cheddar - en mørk cheddar som smelter langtsomt ud mellem alle de andre ingredienser…

de lægges lagvist og osten kommes i i 2 lag … så den rigtig kan fordele sig…

se SÅ er der serveret hjemme hos Gitze :slight_smile:

hip som hap - men ALTID to stykker ost… gratte gratte - mums

2 skiver ost (smelteost det med plastik om) og 2 stykker skinke, og et par skiver løg, tomatketchup, og en masse krydderier, og lidt smør på indersiden af brødene som gerne må være grovtoastbrød. [bigloony] :smiley: MUMS siger jeg bare… :smiley:

Røget filet, ost og tomat drysset med lidt oregano… nam nam.

Men jeg bruger generelt både skinke, hamburgerryg og filet, ost af mellemlageret slags, synes det rigtige toast ost i skiver bliver en tak for flydende.

Nu er jeg ikke den heeeelt store smelteostefan.

Så jeg smører gerne et tyndt lag smør på mine grovtoats på ydersiden og kommer 2 stykker skinke (mums) i.
Jeg smører på ydersiden fordi brødet så bliver ekstra sprødt og lækkert guf guf guf.