Aftenens stilhed

er bare dejlig. Jeg sidder udenfor lige nu og lytter til verden. Der er en frø tæt på der kvækker, der er Charlie i snor som siger sine sjove lyde. I det fjerne høres en enkelt bil.

I lyset fra gadelamperne kan jeg se flagemusene flyve rundt. Der er også masser af insekter, nok dem der tiltrækker de føromtalte.

Landsbyen ligger højt hævet over alle husene. Som kronen på værket. Den er oplyst og rigtig smuk.

Hvor er jeg bare glad for livet og de oplevelser som det giver mig.

Det lyder så smukt -love -love

Jeg tror også at jeg kunne trænge til den form for fred og ro :smiley: :smiley:

Annette, det kan jeg godt forstå, det er bare specielt at få lov til at opleve stilheden på denne måde.

Nattens stilhed er fyldt med lyde - bare lyt, hvor du end er!

Jeg bor i nærheden af et område , hvor der i forsommeren er en nattergal og masser af frøer … Det er så skønt, når natten ellers er stille -shhhh

Mega du har helt ret, der er mange lyde at lytte til i nattens stilhed.

Kaja, det lyder rigtig hyggelig. Der hvor vi boede før var der mange frøer og skrubtusser og de kunne holde stor konsert for os hver aften, specielt hvis det lige havde regnet.

Hvor lyder det dejligt.

Selv nyder jeg sommer aftnerne/nætternes skønne lyde.

Enig -thumbs

Enig -thumbs og det er bare så fredfyldte lyde

Enig -thumbs og det er bare så fredfyldte lyde[/quote]

Okay Hanne du må gerne låne BetteFis hans nattelyde er ikke fredfyldte -høhø -høhø

Enig -thumbs og det er bare så fredfyldte lyde[/quote]

Okay Hanne du må gerne låne BetteFis hans nattelyde er ikke fredfyldte -høhø -høhø[/quote:1hgkbm4e]

Også Charlie, er der en der kan snorke højre end mig er det ham -høhø

Men Karen, jeg talet nu om udenfor -høhø