Aftensmad - august 2010

Vi fik den mest fantastiske dyrekølle, blød og mør som smør.
Med brune kartofler, agurkesalat, bagte kartofler og en helt utrolig lækker sauce.

Og pandekager og hjemmelavet jordbæris til dessert :slight_smile:

Kæresten er en kødmand - intet problem -LOL

Mit komfur er stadigvæk ikke tilsluttet igen, så det blev til pizza fra grillen … kebab, gorgonzola og løg :savle:

En salat med kylling fra French Chicken :savle:

Jensens Mørbrad, med pastasalat (med grovpasta) og flutes med pesto på! :savle:

Var inde at spise på den Kinisiske mur idag i Viborg. Kan varmt anbefales

Lasagne idag og lasagne i morgen :slight_smile:

Stadigvæk ikke noget komfur :venter: … så snupper nok et par rugbrødsmadder lige om lidt.

Min mands hjemmelavede “Djævle-wok” med:

Kylling
Chilli (hjemmedyrkede)
Karry
Snack-peber (hjemmedyrkede)
Fløde

Tilbehør - ris.

Det smager simpelthen så lækkert :yatta:

Her blev det tomatsalat, svitsede champignon og spidskål, og en fiskefrikadelle.

kyllinge lår og pastasalat :slight_smile:

Smækker lige en pizza med kyllingetern sammen. Skal se must-see-tv om ni minutter og to timer frem, så det passer lige den er færdig til 1. reklamepause :høhø:

Vi har fået flødegullasch med ris til.
Det bedste af det hele er at jeg har lavet stor portion så jeg har nem mad i morgen.:slight_smile:
Hilsen Lisbeth

Boller i karry - stærk karry :slight_smile:

Vi har fået hjemmelavet sushi med kylling marineret i soja og sukker til. Det smagte som altid skønt!

Mexicansk lasagne, m. salat til. :slight_smile:

Laina - Mums, det lyder godt.

Det var også vildt lækkert! Helt klart vi skal lave det en dag sammen!

Laina - Så meget! Det er alt, alt for længe siden jeg selv har lavet sushi. Hvad var sushien med? Kira er også med på sushi i øvrigt, vi har en aftale om at vi skal have lavet det en dag - hvem ved hvornår det bliver dog -tihi

Skal det være lørdag…? Jeg har risene og det der eddike halløj…

Jeg laver dem bare med agurk, forårsløg (hvilket jeg faktisk også har, og de kan godt holde sig) og avokado (som vil være bløde til på lørdag) og så noget smøreost, har lige fundet ud af i dag at det er vildt godt med hvidløgsost! men ellers nare natural :slight_smile: Og nogle af rullern kommer jeg så rejer i. ellers laver jeg bare kødet ved side af. Det synes jeg er mere lækkert. Gider nemlig ikke selv bakse med rå fisk, og det andet smager skønt! :slight_smile:

Haha, oh, jeg eeeeeeeeeeeelsker rå fisk, og skal altid have laks, en anden spændende fisk, og rejer.
Men nej, jeg tror ikke det skal være på lørdag. Synes vi skal gøre det en dag for sig, hvor det ikke er noget andet der er i fokus - og jeg ved ikke lige hvad Tine og Bente mener om det - og evt. Mette :slight_smile: