Aftensmad i august

Pipfugl på dåse på grillen, dertil kartoffelbåde, gulerødder i fad med timian og lakridspulver og salat :savle:
Is til dessert.

Poul har lige fylde en stooor gryde med et kæmpe blomkål og 6-7 pænt store gulerødder med top (dog uden top i gryden). Vand med grøntsagsboullion og dertil kyllingefrikadeller med masser af løg. Sprødstegt på panden. Det skal nok blive godt. Mens det hele laves vasker jeg lige nogle gulve. Nu er jeg fyldt med energi igen. Kom lige til at tage en bette lur. Faldt simpelthen om i sengen og sov inden jeg opdagede det. Godt Savannah 51 kom ind og skulle fange flue så jeg vågnede igen inden der gik for længe. En time må være nok

Kalvesteak, rød spidskålssalat m granatæblekerner.
Senere i aften lidt LCHF chokolademousse m de allersidste hindbær ude fra haven.

Jeg vil forsøg at lave nogle små pandekager med spinat.
Dertil kogte grøntsager.

Kartoffelskiver i ovn, med ostepølser + en falaffelbøf med smeltet ost, og så et hvidløgsflute til.

Sushi

Er folk mon holdt op med at spise :gruble:

Kylling i karry :savle:

Ja det har været for varmt til, at spise andet end is.

Og i dag har vi fået friskbagte boller og is:tihi:.

Her stod den på pasta og kødsovs

Jeg har spist en pose popcorn … det var lige hvad jeg orkede. :stuck_out_tongue:

Frikadeller med kartofler og tomatsalat.

Venligst
Dorthe

Fredag sushi, lørdag chili conncarne, søndag rugbrød med spejlæg, idag rugbrød med frikadeller.

Får besøg af mine flinke genboere - farsbød m. rugsalat, taziki og til desset blommecrumble med hjemmelavet is.

Spansk restaurant i aften…
Med masser af Jamon Pata Negra :savle: og nok noget andet noget også :slight_smile:

Det er restedag i dag :slight_smile:

lidt salat, lidt pulled pork, lidt spaghetti og kødsovs :slight_smile:

Karen (røremaskinen) har lige rørt en squash bolle dej sammen.
Så nybagte boller med klat smør, når vi engang kommer så langt.

Kylling bryst med sovs og kartofler

og

gryderet med sojakød, champignon og kartofler.

Rester fra i går.

Venligst
Dorthe

Hamburgerryg, gulerødder og broccoli - kartofler til gemalen. Det samme igen imorgen, vi kan nærmest ikke æde os igennem en hamburgerryg, men heldigvis er der nogen i huset der gerne hjælper med at udrydde den :slem:

Risret og den var vildt velsmagende og dertil sprødstegte kyllingefrikadeller med masser af løg. Dejligt at komme hjem og det hele er lavet:thumbup: