Aftensmad

Aner det ikke. Bliver hentet her klokken syv og så skal min far, bror og jeg først lige blive enige om hvor vi skal have noget at spise.

Et eller andet ender det nok med, for bagefter skal vi op og se helaftensfilm i den helt nye BioCity i Randers - en hel uge før den egentlig åbner :høhø: - så vi kommer sent hjem :ok:

Yoghurt :tihi: … Hverken kæresten eller jeg har særlig meget lyst til mad i dag. :øhmm:

Hvis jeg kører NU…hvornår kan jeg så være hos Jer :ups:
Brita :savle:

vi fik bare hjemmelavet burger gad ikke det helt store.

Kalvesteg m. flødesovs

  • kartofler og bønner. :slight_smile:

[quote=kamikaze;250639]Hvis jeg kører NU…hvornår kan jeg så være hos Jer :ups:
Brita :savle:[/quote]

Den er skam lunken endnu, Brita :stuck_out_tongue: Jeg har lige slugt den sidste muldfuld og sidder nu og slår mave… hvorfor overspiser man altid flæskesteg? :uha:

Vi har været i Århus, mig og tøserne…så vi nuppede lidt wokmad på en wietnambiks :høhø: ( Gider ikke lave mad når manden er ude og rejse )

Jamen der er skam noget tilbage… vi sidder lige og venterpå at der er plads til kagen

:):slight_smile: Vi har mæsket os i hamburgerryg med flødestuvet spinat og små nye kartofler MUMS :høhø:

Vi hev en pulled pork op af fryseren og den blev så varmet og puttet i burgerboller sammen med cheasy fraiche dressing - det smagte nams!

Vi skal ha græsk inspirerede frikadeller med salat og brød.

Det vil sige at jeg laver frikadellerne med hvidløg,oregano og feta.
Det er et hit her hjemme :slight_smile:

Godt at I har gemt lidt, kommer lige om lidt, så kan man måske også nå lidt af kagen.
Hilsen Lisbeth

:græde: Det er fisme hærværk…her sidder jeg med en knækbrød og så slår man mave på slælland :græde::græde::græde:

Du invitere lige mig næste gang. :savle::savle:

Tror aldrig jeg har smagt det hjemmelavet, har altid troet man skulle koge en hel høne:ups:

Jeg tror vi idag skal have noget chicken biryani - eeelsker den pakistanske/indiske ret :smiley:

Samt tabbouleh igen, hvis der er noget tilbage når vi når aftensmadtiden :tihi:

Vi skal måske prøve den her

man skal jo prøve noget nyt engang imellem :smiley:

[quote=Mette Stevnsborg;250875]Du invitere lige mig næste gang. :savle::savle:

Tror aldrig jeg har smagt det hjemmelavet, har altid troet man skulle koge en hel høne:ups:[/quote]

Det kan man også godt, men det er meget nemmere med kyllingebryster.
Hilsen Lisbeth

Det smager godt Natascha!!!

I aften skal vi have kødsovs med røde linser i.

Her står den så på smørrebrød idag. :slight_smile:

Vi skal have kogt skinke, kartoffelgratin, pastasalat og groft hvidløgsbrød :slight_smile: