Aftensmads tråd

Hvad skal i have at spise i aften?
Vi skal ahve hjmmelavet Burritos nam nam:savle:

Noget kødstrimle hallo med champignon, cocktailpølser og paprika som sejler i flødeSOVS. Serveres med ris og flutes:)

Vi skal have frikadeller med flødestuvet spinat og franske kartofler. :savle:

Salat med stegt kylling :slight_smile:

Fløde…:savle::savle::savle::savle::savle::savle::savle::savle::savle::savle:

Vi skal ha rødvinsmarinerede grillede nakkekorteletter, grillede rodfrugter og kartoffelskiver MUMS

Korteletterne er fra hjemmeslagtet gris, rodfrugterne rodfrugterne krydrede med hvidløg, timian og en smule chilli og Kartoffelskiverne af nye kartofler vendt i smør og persille… ihh det er godt der ikke er længe til maden er færdig :savle::savle:

Uummmmmmmmmm nogle super lækre ting i skal have nam nam

Jeg har spist og her stod menuen på:
Hvidvinsdampet laksefilet på en bund af tomat, squash, skalotteløg og forårsløg. Jeg fik paprikakrydrede ovnkartofler til - nye kartofler selvfølgelig.

Og da det er Busters fødselsdag fik han selvfølgelig lidt af den rå laks - den har været frosset så det skulle jo være sikkert nok…

Vi skal have svinemørbrad indbagt med persillefars samt persillekartofler og bearnaisesauce :wehu:
Mums og Peter er kokken -juhu

Vi har fået kalvekoteletter med råstegte kartofler, pebersauce og råmarinerede bønner :savle:

Det lyder som noget min mave ville sætte pris på:savle:

Hmm… noget pasta i tomat flødesovs med basilikum… hmm… og hvad jeg nu kan finde i skabet ?:tihi:

er overhovedet slet ikke misundelig næææ nej nix nul -høhø

kun liiiiiiiiiiiiiidt:ups:

[quote=SineGry;195471]er overhovedet slet ikke misundelig næææ nej nix nul -høhø

kun liiiiiiiiiiiiiidt:ups:[/quote]
Jeg har jo været på hårdt arbejde idag -høhø Skulle jo køre til kolding kl. 9.15 og være til advokat mødet i Birmaklubben…så jeg bare MÅTTE have noget proteinholdigt mad.

jaa det er super hådt at snakke katte og drikke kaffe en hel dag:ups: :tihi:

Ej pjat ved godt i har været aktiv lyttende og jeg glæer mig til at læse om det i Birmabladet:thumbup: