Aftensmadstråd, November :o)

Simre gryde med skinke tern , hele hvidløg og tomater , revet gulerod ,hele champignioner og godt med krydderier og de sidste 15 min.kommes squash og forårsløg og gule peberfrugt og lidt chili i og der til brune ris og bønner tror jeg .:savle:

I aften skal det prøves om Knorrs Japanese Teriyaki er noget værd at skrive hjem om…jeg håber den i det mindste smager godt :wink:

Sushi :wehu:

Kotteletter i fad m. Champignon og hk tomater og ris til.

Risengrød :slight_smile:

Vi skulle have haft flæskesteg, men fik taget den ud for sent og den er stadig næsten dybfrossen :frowning: (Spørgsmål: kan den godt holde sig i køleskabet til søndag? Har pakket den godt ind i fryseposer)
Det bliver til suppe i dag i stedet for :slight_smile:

MInipizza lavet med pitabrød som bund (tak MB). Fyld: Ost, pepperoni og bacon :savle:

Gærflager??? Altså flager af gær - er det korrekt?

Gærflager er et vegetarisk produkt som indeholder naturlig b-vitamin.
Det giver en osteagtig smag og mange vegetarer/veganere bruger det som alternativ til parmesan fx.
På nedenstående link kan du læse en smule om gærflager.

[QUOTE=StinePigen;722804]Vi skulle have haft flæskesteg, men fik taget den ud for sent og den er stadig næsten dybfrossen :frowning: (Spørgsmål: kan den godt holde sig i køleskabet til søndag? Har pakket den godt ind i fryseposer)
Det bliver til suppe i dag i stedet for :)[/QUOTE]

Ja den kan sagtens holde sig til søndag.

I går fik vi karbonader med kartoffelbåde, gulerødder, broccoli, ærter og hollandaisesovs. Jeg ved faktisk ikke hvad vi skal have i dag. Kunne godt fristes til at bestille ved den lokale pizza pusher, men synes ikke rigtig jeg har råd. Måske bliver det pasta med en god kraftig grøntsags/tomatsovs til.

Vi skal vist have boller i karry i aften :slight_smile:

Vi skal have forloren hare med hasselbagte kartofler og tyttebær til og dejlig vildtsovs :savle:

Jeg nåede ikke at spise aftensmad igår…men fik bagt kage og boller, og spiste så det sammen med min mor og lillesøster, da de var forbi igår aftes :smiley:

Så jeg må hellere få dét, jeg havde købt ind til igår, i aften; salat med tun og æg

Jeg skal i dag lave chicken tikka masala :slight_smile:

Samme i dag

Det bliver så nok først i morgen her i hytten…
Har taget rigeligt hakket kød frem, så jeg regner med nok til frikadeller idag og kødboller i morgen…
Har ellers helt vildt lyst til boller i karry idag :smiley:

Lakselasagne kom min søde veninde lige med :hjertehop:

Kylling Cordon Bleu med pomfritter :slight_smile:

Hurra for T.A * …stegte nudler og hønsekødssuppe fra kina biksen :slight_smile:

T.A = take away :wink:

Stegt kylling med grøn kartoffelmos