Aftensmadtråd - hva siger i?

Er det ikke længe siden vi har haft det?

Hva har i spist til aften?

Jeg sidder med engang risengrød med kanel/sukker og en smørklat - MUMS :smiley: :stuck_out_tongue:

Nej, det kan du ikke være bekendt, nu får jeg jo lyst til risengrød :smiley:
Har slet ikke tid til at spise, må jo arbejde mens de firbenede tager sig en lur og lader være med at ligge på mine ting eller stikke poten under nålen.
Godt nok er jeg ved at filte katte men helst ikke de levende :smiley:
Marina

Så må du afsted efter nogle grødris og noget sødmælk :stuck_out_tongue:

jeg er på arbejde så har fået en flute med salat, ost, skinke, tomat og dressing :slight_smile:
og selvf en smøg :stuck_out_tongue:

jeg fik røde pølser og kartofel rester…

Vi har aflevert killinger i dag og skulle lige aflevere bilen… så mine forældre gav mad

Idag står den på SU mad :stuck_out_tongue:

En portion Snabb Macaroni koges al dente og vandet hældes fra. Derefter ristes de på panden med en teskefuld olie og en masse krydderier.

Spises med den mængde ketchup man har lyst til…

…behøver jeg sige at bankkontoen er lænset :smiley:

uhh… det med SU mad kender jeg godt… (der er i de perioder jeg besøger mine forældre oftest)

Pizza herfra. [smilie=hate-tunz.gif]

Uha… det blev til Pizza på vejen hjem…

Det blev kun til noget brød med pålæg…ikke særlig spændende

Vi har fået lasange med gulerødder og persille :smiley:

Samme her -høhø

Gammeldaws oksesteg …:slight_smile:

Spaghetti med kødsauce

Ingen risengrød til mig, men fik da tiltusket mig lidt pangasius filet inden de pelsede åd det hele :smiley:
Marina

Her stod den på lasagne :slight_smile:

Rart med afveksling. De sidste par dage har vi fået hjemmelavet suppe

Vi fik risengrød i går :slight_smile: I dag fik vi stegtflæsk med persille sause :slight_smile:

Biksemad af resterne af hakkebøffer og self. kartoffler … spejlæg til mig og en ½ flaske ketchup til datteren -rulleøjne

Vi fik tærte med skinke, porre, peberfrugt og champignoner. Og så med masser af ost på :slight_smile:

I aften står den på endnu en tærte, dennegang med kylling, bacon, peberfrugt og løg.

Begge tærter serveres selvfølgeligt med grovbrød og salat til.

vi fik nogle store oksesteaks af en art med ris,flutes og pebersovs
idag står den på pizza og pommes frites