Afvænning af vådfoder

Helt enig med hvad alle de andre skriver… det er vigtigt for katte at få vådfoder, hvis du/i ikke vil betale udgifterne for en kat så skal i overveje om i så skal have en…

Huha… jeg vover pelsen! Jeg har også læst flere af Kathrines indlæg, og jeg ser godt nok også mange ting, hvor jeg tænker, at det er der måske ikke lige helt styr på. Men jeg ser også, at HUN SPØRGER - hvilket er at vise interesse for kattene. Og så er det ikke alt, der kan lade sig gøre lige her og nu, fordi der er økonomiske begrænsninger. Og måske er det også fordi, at hun ikke helt har forstået vigtigheden af de forskellige ting endnu. Det er jeg slet ikke i tvivl om, at hun nok skal hitte ud af efterhånden, hvis hun bliver hængende her. Og det er så det, jeg godt kan have mine tvivl, om hun gør. Når jeg læser alle svarene, er der mange venlige og gode forklaringer imellem, Men der er også så mange “det er for dårligt, og burde du overhovedet have kat”-svar, at hvis jeg var Kathrine, så ville jeg godt nok ikke føle mig ret velkommen her. Kunne man måske tage hellig-hatten af et øjeblik og huske på, at vi alle har været nye og uvidende i mange forskellige sager, måske også dyrehold, engang? Og velkommen Kathrine, jeg håber, du bliver hængende, selv om du har fået en hård velkomst, for faktisk er folk herinde rigtig rigtig søde og ved afsindigt meget om katte :slight_smile: mvh. tina PS. Lad være med at droppe vådfoderet, der er virkelig guld værd for katten, der i naturen optager langt det meste væske via byttedyr og derfor typisk drikker for lidt og har tendens til at få blærebetændelse (apropos tisseriet ;-)) og nyreproblemer, der alt for tit ender med aflivning.