Agent søges - til Viking Cats udstilling i Strib 9 - 10 nov

Vil du prøve TICAs udstillingsform? men er ikke sikker på om din kat kan overkomme det? og alligevel nysgerrig nok til at du har tænkt dig at besøge udstillingen?
Så har jeg månedens tilbud til dig…

Jeg har lovet Viking Cats at sidde clerck hos en af dommerne og har derfor virkelig brug for en, som kunne tænke sig at prøve at udstille et par perserdyr :slight_smile:
Det SKAL være en som ved noget om langhårspels - og som ellers vil høre på alle mine formaninger og utallige gode råd om morgenen :smiley:
(Bare rolig - den slags er født af nervøsitet for hvordan kattene vil klare udstillingen… jeg er ikke kontrolfreak af natur :høhø: og bare taknemmelig for at du vil hjælpe. )

Der vil naturligvis være en fuldt udstyret groomingtaske til rådighed… kattene vil begge være nyvaskede, men der skal løbende rettes op på fedtfingre og numsenams :wink:

Jeg kan desværre ikke hente eller bringe dig til udstillingen - jeg overnatter selv på showhotellet i Middelfart - så du er nødt til selv at kunne komme frem og tilbage.
Til gengæld sørger jeg for at du får noget frokost og lidt at drikke i løbet af dagen :slight_smile:

Du kan læse meget mere om udstillingen på Viking Cats hp KLIK … hver morgen holder klubben også en orientering for nye udstillingere.
Jeg ved desuden at der står mange erfarne udstillere klar til at hjælpe dig, så du kommer igennem dagen på en god og sjov måde…

Nå, ja… perserdyrene er selvfølgelig Brian og Emil… der begge udstilles i kastratklassen. Især Brian er meget erfaren udstillingskat og tager det hele med ophøjet ro… Emil er lidt mere følsom og man skal huske at nusse og snakke med ham, for at holde ham glad…
Oddy tager Camilla sig af, så du skal ikke være nervøs for lige pludselig at skulle have ansvaret for en meget ung hormonforvirret fertil hankat :slight_smile:

Nogen interesserede?

Ann dukker der ikke nogle op til en af dagene, så vil mig og Patrick nok gerne… Men kan ikke begge dage, da min krop begynder at synes at graviditeten er hård, og vi har ikke selv tilmeldt katte af samme årsag.

Men vi vil få behov for at høre om groming, hvis du ikke finder andre

Line - det ville være alle tiders :thumbup: hvilken dag tror du det passer for jer?
Jeg vil være helt tryg ved at overlade jer begge perserdyrene…
Og MÅSKE du kan holde nallerne være fra Emil, så han rent faktisk også vil se pæn ud, når han kommer op i dommerringen :tihi:

Så mangler jeg bare en agent til den anden dag…

Dagen er lige meget for vi skal intet i den weekend så det bliver den dag du ikke afsætter

Line, hvis vi siger søndag, passer det så i jeres planer?

Så mangler jeg stadig en agent til lørdag… Nogen som er interesserede?
Kattene er søde og venlige…
Og det er virkelig sjovt at udstille efter TiCAs system :slight_smile:

Jeg tænker bla at det kunne være interessant for fx semilanghårsfolk… pelsen er ikke den samme - men de ved da noget om pelspleje på show :smiley:

Forventningen fra min side er at kattene skal ankomme til dommerburene med pelsen sat i de rette folder - dvs at man lige skal have gået dem over med en børste evt lidt pudder bag ørerne, tjekket øjnene og ingen numsenams, hvis de har brugt bakken. Agenten skal også sørge for at de får noget frokostvådmad og naturligvis tjekke at de stadig er pæne efter at have spist = ingen madrester i skægget :wink:

Ja, det har jeg -men du rigeligt at lave :slight_smile:
Og saa er det her en rigtig god maade at proeve udstillingsformen :slight_smile:

Søndag er helt fin med os… Jeg er jo emils største fan og så kan jeg nusse ham pels løs når han er færdig og han skal også have de kys jeg plejer at give ham… Men vi glæder os