Agility decipliner til katte link?

Ikke fordi jeg tror jeg kan nå at træne mine nok inden Fredericia - men hvordan kommer det rent fysisk til at foregå? I en hal/rum for sig selv eller hvad? For jeg ser i ånden en vis lille brunkage spunse ud over stepperne hellere end at hoppe over noget som helst… og … kan man så få fat i katten igen?

Kan Brian nu stå op måske? Cæsar er skarp træning og han kan bevise det:

Her ses start Positionen, næste skridt er at flytte poterne :juhu: dette er dog stadigvæk under overvejelse da Cæsar ikke mener at det indgik i den oprindelig plan:gruble:
Cæsar overvejer stadigvæk om han evt skal deltage, han har lige nogle sprøgsmål som han håber kan blive besvaret inden da:
Hvem står for banen sikkerhed? Jesper vil gerne have navnet på den kat som står for denne MEGET vigtige post, det skal være en kat som man kan stole på.
Er der sørget for tilpas mange hvile muligheder undervejs? Det er på grænsen til kattemishandligen hvis der ikke er opstille sovemuligheder.
Hvad med forplejningen? Hvem har prøvesmagt dette?

Tænk, jeg anede ikke, at fladsnuder havde ben… :stuck_out_tongue:

Altså… lige nu sover man forlænget middagssøvn… man har nemlig ofret formiddagssøvnen på at hoppe over spring og ikke mindst rende rundt løbegården, hvor der er komme SNE :juhu:

Tænk, jeg anede ikke, at fladsnuder havde ben…

nu er Cæsar jo som bekendt internatkat, og derfor uden stamtavle, så han ikke fået fjernet benene :muhaha:

Altså… lige nu sover man forlænget middagssøvn… man har nemlig ofret formiddagssøvnen på at hoppe over spring og ikke mindst rende rundt løbegården, hvor der er komme SNE

vi forlanger beviser, gør vi.
Cæsar kom forresten i tanke om der er forskellige højder på de der spring :gruble:
for ellers vil det være unfair konkurrence overfor de katte som ikke er født med benforlængere påmonteret.
Der bør absolut også tages højde for den ekstra vægt som pelsen udgør :venter:
i det hele taget bør han vinde for han kan beviseligt står på sine ben :cool: