Åh åh

Nu har jeg simpelthen fået influenza:-)

Normalt ville jeg tænke pyt men lige nu ved jeg ikke hvad jeg skal tænke. :S

Jeg har ellers ikke været sammen med en gammel gris mig bekendt:tihi: Med mindre det er min gode ven Karsten som har smittet - han er lidt en gris:tihi:

Influenza er bare irriterende! Kan vi ikke blive enige om det? Uanset hvor den stammer fra - min er nok ikke nogen svinevariant, men for pokker mit hoved gør auvs.

Det er som I nok forstår meeeeget synd for mig lige nu :slight_smile: Og uden for skinner solen…

Nåååå stakkels stakkels dig.
Nu håber jeg ikke du har været alt for gavmild igår, jeg gider ikke være syg nu vi skal til konfirmation og bryllup.
Du får lige trøstekram fra mig og masser af missekys fra alle misserne.
Knus Elin

Ind under dynen, lav noget dejlig the og tage en masse vand med og træk dine misser op over dig …tag 2 kodymagnyl og sov

Jeg har bare sovet og spist Zapp hele dagen.

Lige før lavede jeg torturen som jeg kalder det - Jeg har sådan en led lille kande som jeg blander saltvand i og skyller mine bihuler med - AUUUV - har det ikke præcis den rette temperatur og sammensætning så svier det bare - og den rammer jeg aldrig - men det virker.

Verdens bedste - og ledeste - råd mod sygdomme - skyl dem ud!

:slight_smile:

[quote=lenschow;177562]Nu har jeg simpelthen fået influenza:-)

Normalt ville jeg tænke pyt men lige nu ved jeg ikke hvad jeg skal tænke. :S

Jeg har ellers ikke været sammen med en gammel gris mig bekendt:tihi: Med mindre det er min gode ven Karsten som har smittet - han er lidt en gris:tihi:

Influenza er bare irriterende! Kan vi ikke blive enige om det? Uanset hvor den stammer fra - min er nok ikke nogen svinevariant, men for pokker mit hoved gør auvs.

Det er som I nok forstår meeeeget synd for mig lige nu :slight_smile: Og uden for skinner solen…[/quote]

Så hold dig da væk fra svineavl…Helle…:rock:

GOD BEDRING…trods alt :wehuu:

Hej Helle
Du får lige en lille god bedringskram fra Hans Otto den anden.
Knus Elin

Åh han er SØD!

Jeps og han er givet med kærlighed, for Kate og Karsten kyssede hjertet inden det blev syet ind i ham.
Knus Elin

Åhhhhh stakkels dig, rigtig god bedring :slight_smile:

Har det bedre i dag - jeres søde tanker virker:-)

Men hold op jeg er snotnæset. Der er bare ikke noget så UVÆRDIGT som forkølelse er der?

Jeg nyser og før nøs jeg PÅ MIG SELV OG PÅ MAGGIE. Nej altså - så måtte begge i bad - Stakkels kat - hun stod der bare… ALTSÅ! jeg HADER forkølelse!

Du skal bare tænke på at alt det du nyser og snotter ud, ikke sætter sig fast til noget dumt noget. Så vær du glad for at komme af med det og så er det ikke spor uværdigt, forkølelse rammer alle både høj og lav.
Knus Elin

Håber at du har det bedre nu :slight_smile:

Det er såå irriterende at føle sig sølle :S

kram

God bedring! :slight_smile:

/Mette