Åh den sjove Eddie

Fik mig sådan en griner i går. Eddie skriger jo op hver gang jeg går i køkkenet, eller bare forbi det - han er altid meget sulten jo:-)

Eller det tror han han er:høhø:

Men så ignorerede jeg ham bare helt i går. Så stillede han sig på bordet og skældte ud - og I kan tro det ikke var pæne ord. Det skal man ikke kune thailandsk for at forstå-what og så gik han.

Jeg fik mig sådan en griner, for hvor var det sjovt - først skideballe og så smækken med døren.

Det er næsten som at være gift at bo sammen med den kat:høhø:

Han har også fået gæster til at skraldgrine på det seneste fordi jeg har fundet ud af, at han gerne vil klappes på ryggen. Så står han og spinder - højt alt ved ham er højlydt:rock: - og når man så klapper på ham så klappre han over i sådan en hak hak hak spindelyd. Det lyder så sjovt

Efter han fik sine 2 tænder ud er han en helt anden sjov kat. Jeg har fået min sag for :slight_smile: Heldigvis:velkommen:

Får I Skæld ud af jeres katte ind i mellem?

:tihi: Det ville jeg gerne have set. Du skal da ikke tro du bestemmer -LOL

Slaggy skælder ud, når vi beder hende om noget. Hun får besked på at gå ned fra bordet, når vi sidder og spiser. Så får vi lidt ord med på vejen ned :slight_smile:

Mosier pludrer og snakker rigtig meget, men skælder ikke så meget ud. Men det gjorde han dengang der ikke var tørfoder ad libitum. Øøøj hvor han skældte ud, når han var sulten. Så så han sådan her ud:

Nu skælder han kun ud, hvis jeg fumler for meget med det der vådfoder :tihi:

Eddie har tørt stående, men han VIL ikke spise det - han kan lige have fået vådt, og 2 minutter efter vil han have mere. Jeg overvejer om han har en bedre forbrænding end de andre eller om han manipulere - han er jo ori:-)

Måske nogle orientaler/siameser ejere kan fortælle mig om den kat forbrænder mere end andre racer?

KH

PS det er fint han ikke spiser tørt, for han kan ikke tåle plak. I stedet får han råt og vådt

Tara skælder også ud:-) Når jeg beder hende gå ned fra et bord eller noget - så fortæller hun mig lige hvad jeg er, når hun går:-)

Jeg kan ikke forstå det ordret, men jeg kan sagtens tyde at det ikke er pæne ord…-kaisålæredet:tihi:

[quote=Blabl;402390]

Mosier pludrer og snakker rigtig meget, men skælder ikke så meget ud. Men det gjorde han dengang der ikke var tørfoder ad libitum. Øøøj hvor han skældte ud, når han var sulten. Så så han sådan her ud:

Nu skælder han kun ud, hvis jeg fumler for meget med det der vådfoder :tihi:[/quote]

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

Ej…det er bare for godt det der

Ja der er sjove, også når noget ikke lige går efter deres hovede…

Ziggy siger ikke så meget, han nøjes med at være sur, når noget ikke lige passer ham…han forventer til gengæld man er tankelæser…og han kan surmule i laaang tid

Jeg får dagligt skæld ud af Artos…især nu, i pollensæssonen, lyder der ofte “nys - mjaw, nys - mjaw” :tihi: De andre to er meget stille, men Artos bliver ikke kaldt “sirenen” for ingenting :ups:

Her føler han sig overset fordi Vívil bliver filmet: [ame]Vívil & Artos - YouTube

[quote=Felis;402401]-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

Ej…det er bare for godt det der

Ja der er sjove, også når noget ikke lige går efter deres hovede…

Ziggy siger ikke så meget, han nøjes med at være sur, når noget ikke lige passer ham…han forventer til gengæld man er tankelæser…og han kan surmule i laaang tid[/quote]

:klapper::klapper: Og så siger man at katte ingen mimik har :øhmm:

Sally er også ekspert i at se eddikesur ud og med et “hvis øjne kunne dræbe” blik :S…:høhø:

Det dér - det var Donnas glansnummer. Sådan gjorde hun, helt præcist, hvis hun blev overset. Stort møgfald, hvorpå damen SKRED ud af døren. Og næste skridt var at gøre noget hun ikke måtte - anbringe sig et sted hun ikke måtte være. For så var vi nødt til at tage os af det. Vi kunne selvfølgelig også ignorere det - så fik hun lov at gøre noget hun ikke måtte normalt. En win-win situation - for hende.
Gud, hvor jeg savner den kat :brist:
Tullen går nu fint i hendes fodspor - hun bliver garanteret ligesådan. :wink:
Eddies nære familie her er mere velopdragen :wink: - dvs Greven, Eddies oldefar, bliver også muggen hvis han overses, men han demonstrerer ikke. Han SER på mig… :muhaha: Man har vel sin værdighed! (Nogen gange…)

Jeg griner jo af det, svarer igen og klapper ham - så han blir værre og værre - det er ren win win :slight_smile: haha

Jeg elsker også sådan en kat:-)

Åh Felis det foto af Ziggy… jeg skreg af grin:-)

ih jeg kan lige forestille mig greven skule ondt til en - gys !
cleo kæfter også op hvis man irettesætter hende!

det med forbrændingen : hvis ikke de er tynde, så skal de ikke have mere at spise - orier er gode til at lyve og se ynkelige ud !

:tihi:

HAha HAn suger jo maven ind, når han tigger :slight_smile:

Han hedder kun Pind derhjemme… Selv siger han at han hedder Pund:-)

[quote=kira v;402822]ih jeg kan lige forestille mig greven skule ondt til en - gys !
[/quote]
Der er nu ikke meget gyser i ham - han er alt for sød :slight_smile: Det er mere sådan bedrøvet og bebrejdende, det blik. Og vedholdende :rulleøjne: Det virker også meget bedre, skulle jeg hilse og sige -love Man er jo nem…

Cleo - det kunne jeg forestille mig. Hun lyder til at være Tullen op ad dage, på Mettes beskrivelse :klapper:

-LOL