Åh den ventetid!

Jeg DØR!

Eistibus kommer midt i marts! Og jeg KAN ikke vente mere!

Tror I nogle opdager det, hvis jeg stjææææler ham før tid -høhø

Nå… okay jamen så veeeeenter jeg bare:fløjte:

SUK!

Kender I det? Med at vente på en kat?
Jeg ventede lige så lang tid på Nanoq og det var det hele værd - heldigvis:ok:

Men det er såååååå lang tid:)

Jeg kender det godt, jeg vendte på Kista fra hun var 4 til hun var 13 uger, jeg troede aldrig hun kom, men det var ventetiden værd :slight_smile:

Du må bare besøge ham som du besøgte Nanoq og os :wehuu:
Og så få fine pille-rode-rage-fingre og køssetøjet brugt PÅ HAM :inlove:

Det er ALDRIG skidt at vente på noget godt :ok:

Du må nok bide i det sure æble og vente Helle :slight_smile: Katnapping af små baby killinger er ikke velset :tihi:

Åh hvor jeg kender det, ventetiden er ikke rar, men heldigvis er det jo noget godt man venter på. :slight_smile:

Jeg ventede 3 måneder på Gismo, puha’ det var hårdt…

Åh jo, det kender vi godt, det er rigtig hårdt. Men som andre siger, så tag ned og besøg ham, så du kan få stillet nussetrangen lidt :slight_smile:

Ja det må jeg jo gøre hvis det er :slight_smile:

Dejligt at høre, at andre har været i samme ventetidsklemme!

Men blir han bare en smule som Nokie så er det i orden :slight_smile:

Helle er du slet ikke bange for at Tara æder ham det bette fnug:fløjte::fløjte:-LOL-LOL-LOL

:venter::venter::venter::venter:

Uha… det er godt nok slem lang tid at gå og vente på en ny killing - men pludselig er han der…tiden flyver hurtigt af sted, især i så godt selskab som herinde…

:slight_smile:

Uha, kender det. Men min ventetid er slut i morgen. Vi har ventet siden før de blev født. Føler med dig og held og lykke med den lille ny,

uhh jeg kender det… jeg ventede på Josefine fra hun var 2 dage gammel til jeg hentede hende som 15 uger… puuh tiden var lang…

du må ud og gnubbe pels, så lysterne kan blive styrret

Pjat med dig, jeg ventede på Leopold fra før han var født, så kan man snakke om laaaang ventetid:)
Jeg kan godt forstå du er utålmodig, det var jeg også og særlig lige efter jeg havde besøgt den lille frækkert.
Knus Elin

Hvorfor får du ham egentlig først i marts? Er han ikke 12 uger nu?

Fordi han skal kastreres og han er en bette en jo, så vægten skal op:-)

Nå ja og så vil Mette have ham vaccineret helt færdig før han flytter ud til en hel flok fremmede:)

Jeg får altid mine killinger når de er ca 16 uger - det er mit indtryk, at det er den bedste alder:-)

Kan godt forstå at vente tiden føles lang. Men mon ikke du kan besøge ham en gang eller to inden, det plejer at kunne hjælpe lidt på det.

Joh Opdrætter mente jeg bare kunne bo på sofaen:-) haha
men nej den går vist heller ikke-høhø