Åh nej, Missebarnet er syg

Michael er på vej til vagtlægen med Missebarnet. Vi er sikre på at hun har fået blærebetændelse, måske pga hun blev lidt kold efter vasken forleden. Åh, stakkels lille Missebarn, hvis det er vores skyld :bebe:
Hun har været på bakken et hav af gange her til morgen, uden noget nævneværdigt resultat :frowning:

Desværre var det ikke vores egen dyrlæge der har vagt, så nu skal Land & By i Rye afprøves.

Håber det bedste.
Når der slet ikke kommer noget ud, kan det jo også være urinvejssten - håber det ikke for jer.

Faktisk har jeg også konstateret en blærebetændelse hos min hunkat. Hun er ikke på toppen og leverer kun små klumper i bakken.

Rigtig god bedring med jeres missepiger, håber de hurtigt bliver raske igen.

God bedring til jeres missepiger. Håber at de snart er helt friske igen :kryds::kryds::kryds:

God bedring til hende!! Nu skal du ikke bebrejde dig selv for meget, så har du lært noget nyt til næste gang.

Man bliver altid så bekymret når ens katte bliver syge, jeg tror en god gang medicin kan hjælpe på det, godt I kom afsted for det er meget pinefuldt…

Missebarnet er på penicillin og smertestillende.
Og så skal vi tage en urinprøve på tirsdag til dyrkning hos egen læge.

Hun er frisk og frejdig igen pga det smertestillende.
Det kunne være vasken i fredags der er skyldt i det, men det er ikke sikkert.

Rigtig god bedring

Der er potentielt rigtig mange ting, der kan være skyld i blærebetændelse, så det skal I ikke slå jer selv i hovedet med :slight_smile:

God bedring med hende :slight_smile:

[quote=Temple Bar;324071]Der er potentielt rigtig mange ting, der kan være skyld i blærebetændelse, så det skal I ikke slå jer selv i hovedet med :slight_smile:

God bedring med hende :)[/quote]

Vi prøver også at lade være, men det er svært når man er helt grøn ud i den slags ting.

Hun ser frisk og fræk ud igen efter lægebesøget :slight_smile:

Nu håber vi hun er helt fit til på søndag hvor hun er tilmeldt udtillingen i Køge. Men ved den mindste tvivl bliver vi hjemme. Det er jo bare en udstilling.