Åh nej skyderi på min vej!

Hold op hvor er jeg utryg nu. Selvom jeg ikke bor der længere er lejligheden stadig min som bliver fremlejet - en mand er blevet skudt ned kun 6 opgange fra min -what
Øv hvor er det bare uhyggeligt - det har ellers altid været så fredelig en vej. Gudskelov for at jeg bor her i Hvidovre sammen med Peter ellers havde jeg godt nok været 1-2-3 hjemme hos mor! :blegne:
Nu får jeg nok ikke solgt lejligheden foreløbig :frowning:

Peter hørte skudene da han var ved at hjælpe med at flytte ting ud af lejligheden og hans far var kørte forbi 2 sek. efter at skudene var gået. Tænk sig hvad nu hvis det havde været 2 sek før :blegne:
Hold op hvor er det bare uhyggeligt altså… :blegne:

Hvor er det? Hvornår skete det?

Det skete for et par timer siden og er både på dr1, tv2 og news

puha. netop skyderierne er en af grundene til at jeg bliver her over i Jydelandx:besvimer::besvimer::besvimer:

Tror du der er mere sikkert i Århus:?

Du, der har været skyderier i Magasin og på Vesterbrogade, hhv i en saftbar og i en velbesøgt etnisk restaurant. Everywhere!
(og det er en meget skidt udvikling, det kan vi kun være enige om)
Men der kan ske hvadsomhelst en gade væk, og man mærker intet til det.
For et par år siden skete der et stykmord lige om hjørnet for mig, og jeg anede intet, før skriverierne begyndte.
Heller ikke, da der var masse-slagsmål i næste gade en nat, og en blev vist stukket ned - det sov jeg også sødeligt fra.
Hvor vil jeg hen med det?
Jo, der sker forbrydelser alle vegne, og det kan man ikke vare sig mod. Jeg kender folk, der bor på det såkaldte Nørrebronx, og de har aldrig mærket til balladen.
Det kan man ikke tage sig af - for så ville livet være een stor farezone.
Hvis det er éns nabo, der render rundt med gun eller kniv, ja, så må politiet tilkaldes.
Så hvis der er nogen, der er pas på din lejlighed pga sådan noget, så er det altså ren ufornuft - synes jeg.
Jeg oplever mit kvarter som meget fredeligt, til trods for ovennævnte enkeltstående begivenheder.
Du er jo ikke nabo til en rockerborg, så det skal nok gå :slight_smile:

Ja jeg ved godt at det kunne være sket ethvert sted, men det er bare ektremt ubehageligt og meeeeget ubelejeligt :thumbdown:

ja. det bilder jeg mig i hvert tilfælde ind:tihi::ups:

Kommer meget an på hvor i Århus man bor.
Hvor jeg bor er det ikke det mest sikre, men “man” skyder og overfalder ikke…
Der tyr man istedet til hærværk mm…

[quote=louiseogbuster;181127]Kommer meget an på hvor i Århus man bor.
Hvor jeg bor er det ikke det mest sikre, men “man” skyder og overfalder ikke…
Der tyr man istedet til hærværk mm…[/quote]

så gætter jeg på gellerup, trillegården, frydenlund, eller ligendene steder. :rock:

Kære Celina, jeg kan godt forstå, at du er forskrækket - kæmpe-krammer med aen på ryggen - jeg prøver bare på at berolige mht salget af lejligheden.
Du er heldig at have nogen hos dig, så du kan slappe af et sted, hvor du føler dig tryg hos nogen, der kan trøste og støtte :slight_smile: Håber, at forskrækkelsen snart lægger sig :slight_smile:

Forstår godt at du er forskrækket. For et stykke tid siden blev en mand stukket ned og dræbt ca. 200m fra vores opgang :(og jeg gik og bildte mig ind at der ikke sker noget i Kastrup…

puuhaa jeg læser aviserne hver dag og syntes at det bliver mere og mere voldelig i DK :S

Selv børns udførsel af vold gør at jeg græmmes :S