Jeg har fået min frække hunkat igen efter trimningen. Det gør hele turen værd at se hende:rock:
Hun drøner rundt, tæver killingerne og tog endda sig den frækhed at lange Nanoq en, så han jog hende ind under sofaen:ups:
Nu sidder hun øverst i kradsetræet, hvor Maggie plejer at sove og siger at “Den her plads får du ALDRIG igen”-høhø
De to små er helt forvirrede - de har fået en Ond Storesøster
Jeg havde næsten glemt HVOR skarp Tara er:rock: Jeg elsker at se hende drøne rundt på denne måde - hun ser sjov ud med den pels - eller mangel på - men hold op - hun er en lettet og glad ungkat!
Ja hun var i værst tilstand af det fordi jeg havde forsøgt at klippe med en saks og det forværrede:-/
Men nu er hun sig selv igen og jeg kan se, hvorfor jeg skal være varsom med hvilket køn min kat nummer fem skal have… Uha hun er en DIVA! Hun lammetævede Tip i går mens Maggie lå pog så på (fej ven!) og bagefter så skubbede hun Tip over til ;Maggie “Vis mig så, at du har lært hvad jeg gør!”
Uhadadada så stak Tip - det forstår jeg godt… Heldigvis kunne han gå med Nanoq en tur så - han er som den Venlige Storebror mens Tara er Ond Storesøster.
Hun skader dem ikke - men de får med grovfilen, hvis de så meget som ser forkert på hende.
Jeg elsker den kat!
Intet er bedre til at opdrage ungkatte end en sund og sproglig korrekt hunkat!
Knus