Åhh de katte kan da gøre en kuldret i hovedet

Ja, dagen startede med at Aslan kl 4-6 stykker havde et flip, hvor han løb frem og tilbage konstant. Den fik han vist snebold med på. Så de fik smadret vores lampe!? Endnu mere. De har allerede smadret den lidt… :/…
Men sku ikke særlig sjovt at man vågner af en kat løber en på hovedet!

Får jeres katte sådan nogle flip!?

Senere på dagen havde Lasse (min kæreste) lukket Misty lidt ud på altanen, fordi hun havde stået og hylet ved døren. Da han så ville lukke hende ind, var hun der ikke.
Vi begyndte at lede rundt om blokken osv. Der var ingen Misty, og jeg var ved at blive hunderæd for at killingerne havde mistet deres missemor, og jeg havde mistet min kan.
Så tænkte vi, at vi lige ville spørge naboen, om hun evt. havde set hende kravle ved hende altan, fordi hun tidligere havde spurgt om det var vores kat, der havde gået der, men det var en brun kat. Misty er en whiskas kat. Men vi fik lov at kigge, og der var INGEN Misty. Da vi så har sagt tak for vi måtte kigge efter hende, og var på vej ud af døren, dukker lille Misty op. Står op altan gelænderet. :confused:
Hun ser lidt skræmt ud, så jeg går langsomt hen til hende, men hun bakker. (Misty er lidt sky). Heldigvis får hun da fornemmet at det er mig, så hun snuser til mine fingre, og jeg fik fat i hende.

Desværre fik vi konstateret at vores “sikkerhedshegn” på altanen IKKE hjælper. :ked:Så nu skal vi være der ude og holde øje, når misserne er der, til vi får lavet en kattevolier (som vi har fået at vide vi ikke må, selvom nogle andre naboer har det!!), så tror bare vi laver en også…

Øv, altså!

Ja Bastian får også nogle gange sådan et flip :tihi:

men godt at i fandt missemor igen! Lidt af en forskrækkelse når missen bliver væk efter at være lukket ud på en altan -what-what-what:blegne::blegne::blegne:

Jeg var godt nok også ved at gå ud at mit gode skind :confused: Troede virkelig det “sikkerhed” vi havde sat op virkede.

Så må krydse fingre for svigerfar vil være med til at lave en kattevolier:kryds:

Uhaaaaa - Sinus og Nala havde os de flip, det var enten om natten, eller stidlig morgen, og jeg tænkte bare stakkels naboer :slight_smile:

Sikke en forskrækkelse med missmor, men godt I fandt hende igen…

Hvorfor er det altid om natten eller meget TIDLIGT om morgenen de får de flip!?-what

Hihi fordi de er natdyr :smiley:

Ja, men kunne de kære pus ikke lære at sove om natten…Tihi:ups:
Måske skulle jeg klikkertræne dem til at sove på kommando!:tihi:

Lykkedes mig faktisk for en overgang at have ro om natten… Alle kattene sov på een gang, det var bare så lækkert. Men nu efter de kan gå ud og ind, er det desværre ovre…

Hvor var det godt i fandt Misty igen…

[quote=Henriette;440468]Lykkedes mig faktisk for en overgang at have ro om natten… Alle kattene sov på een gang, det var bare så lækkert. Men nu efter de kan gå ud og ind, er det desværre ovre…

Hvor var det godt i fandt Misty igen…[/quote]

Det lyder godt nok også lækkert. Efter vi er flyttet herop får jeg ikke ordentlig søvn pga. kattene, men jeg går også hjemme lige pt. så det gør ikke det store.

[quote=Saphiira;440464]Ja, men kunne de kære pus ikke lære at sove om natten…Tihi:ups:
Måske skulle jeg klikkertræne dem til at sove på kommando!:tihi:[/quote]

Tror du har for store forventninger :klapper:

Ja måske… Men jeg har jo os to SUPERkatte… :sshh:
de kan alting… (ifølge mig:ups:)