Åhhh, jeg glæder mig så meget

[bigloony] [bigloony]
Hvad sker der når man krydser en bjørn med en Engel.
Tja jeg ved det ikke endnu. Men hold da op jeg glæder mig.
Min Ziggy er lige op over at skulle have killinger med Whopper dreng.
Ziggy er en vaske ægte Engel, og Whopper drengen er en bjørn, som i den grad laver bjørne killing.
Så nu er det bare vente, vente, vente.
Jeg krydser fingre for at der ikke som med Wild One (ziggy`s) mor kommer Køer.
Nå men jeg kan da i vente tiden sætte billeder ind af de to kommende forældre.
Ziggy

Whopper drengen.

Púhhha, tålmodighed købes.
Hilsen Pia -engel

Ihhh… hvor spændene -forelsket

Uha uha det bliver spændende. Kommer der kokillinger, så jeg nemt du kan finde slaver til dem -høhø

Pia hvornår indser du at kokatte killinger er folk helt vilde med, de er da så søde -felixsylvester

-høhø -høhø
hvad er der nuttet ved sådan en her ?

hmmm [bigloony] det er jo svært om det er en engel el. en kommende bjørn, måske tid til at finde et nyt image.? -lyside
Hilsen Pia -engel

Hmmm jae … nej, det er da godtnok grim -hahaha Vi må da godtnok ikke håbe, det bliver sådan nogle killinger der kommer.

Suk - hvor ser den dog bare VILDT dejlig ud -forelsket -forelsket -forelsket

-gimiggimig Du er altså skør… Han er absolut skøn -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love

-dinklaphat -gris -weee -bananer

Jeg hepper på Ziggy herfra Amager. Det kan kun blive godt. [smilie=hate-tunz.gif]

Mon ikke det bare bliver bjørnekøer med englevinger ! [smilie=hate-tunz.gif]
Glæder mig til at se sådan en -høhø

Hvor sidder vingerne henne på en Bjørn -tænkekitty

Du har bare at gi’ lyd når hun starter - vi elsker jo On-line-bjørne-fødsler -skål -kattedans

[bigloony] [bigloony]
Hey Lotte
Det der med online fødsler kan jeg overhovedet ikke overskúe. -what
Og jeg frygtlige mennesker, glemmer desværre også at skrive bagefter. -bleg
-sorry
Så pludselig kommer jeg i tanke om at ÅHHH, der er kommet killinger… pog så er de ofter en 3-4 uger -høhø
Hilsen Pia -engel

Nej altså smelte smelte -wow … Pia jeg kan heller ikke se hvad der er nuttet ved sådan en lille trold -snydt … -love -lovelove

Uhhh hvor er det spændende… Håber alt bare klapper når tid er [bigloony]

Ihhhh hvor bliver det spændende!!! [bigloony]

Er der nogen der har en kranvogn i baglommen…så jeg kan komme på ret køl igen. Den misling er da godt nok liiiiige til at besvime over…så det gør jeg. -forelsket
TÅLMOD skriver èn…tja…lige i skrivende stund er La-Toya til parring for 9. gang.
Jeg regnede ud den anden dag hvor mange KM jeg har kørt hende ud og hjem, eller hentet fræk hanmis og kørt ham hjem igen
Fra vor matrikel til Venedig -høhø

Han er slet ikke til at stå for… årh jeg bliver helt sådan, århh nusse pusse… hvor er han skøn Pia…