Ahhh, sagde hun missemad

Her i huset, er det ved at være tid til storindkøb af missemad - og bare jeg nævnte ordet “missemad”, så fik det de unge herrer til at slikke sig om munden -savle

årh hvor er de bare skønne de to…

Skønt billede -tihi-wehuu

nårh hvor er de dejlige :slight_smile:

Hehe, de vigtige ord lære de hurtig -tihi

Skønt billede. -love -love

haha hvor skægt - de er så magen til 2 af mine med farver og udseende, at det lige så godt kunne være dem - så behøver vel ikke at sige de ser smask lækre ud-wehuu

Herligt billede af to der kender ordet missemad og bestemt mener de skal smage til;o))
Knus Elin

Hvor er det dog bare et skønt billede -høhø
Smukke katte -forelsket-forelsket-forelsket

Virkelig herligt billede :smiley:

Ha ha et herligt billede! -høhø-forelsket

Herligt billede :D:D

hehe :slight_smile: hvor ER de smukke!! sikke et skønt billede C :slight_smile: -lovelove

her hjemme hedder det missemamse… missemamse i missemavse?? DEN vågner de af :slight_smile:

Haha herhjemme ved de sandelig også hvad der sker når mor finder de små skåle frem og åbner dåsen.

Så står de alle 4 (ja for de har fået lille Dixie med på vognen også) og synger lange klagesange til mig om at det går for langsomt.

Ej hvor jeg elsker det.

Herhjemme hedder det missemam og siges i et højere toneleje…

Hvor er de skønne. Tor de kender ordet mad ; )

-tihi Sikke et godt billed :slight_smile:

Øv hvor er i heldige, i kan nå at sige noget, jeg skal bare tænke ordet, så kommer Leopold og brokker sig over det tager for lang tid og når han begynder, så står hele revlet der med det samme, selv lille Xena er med. Hun hopper rundt om de store katte, så de er ved at træde på hende, men det tager den bette i stiv pote, bare hun får først;o)
Hun bliver som regel klogere og ender som det sig hør og bør sidst i køen.
Knus Elin